jahas Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei! Jeg har i det siste lurt litt på om politi kunne værenoe for meg, og har derfor noen spørsmål: 1. Hva er lønna? 2. Hvordan arbeid utdanner du deg til? Er f.eks. å sitte i skranken og ta imot folk som vil fornye passet? 3. Hvor lang er utdanningen? Eller er jeg veldig interessert i å høre om deres egne erfaringer/opplevelser Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 3. Tre år på politihøyskolen. Ganske mye av dette er praksis. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du må også huske at de har søknadsfrist i desember - ikke april. Så det blir mitt andrevalg om jeg ikke kommer inn i militæret Lenke til kommentar
Svulst Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) JEg vil også bli politi... Tror jeg er litt for gammel da men ( 27 år ) Endret 20. mai 2007 av Svulst Lenke til kommentar
Xtend Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 JEg vil også bli politi... Tror jeg er litt for gammel da men ( 27 år ) 8654905[/snapback] For gammel er du absolutt ikke, kjenner en som var 35 år da han søkte, og kom inn på Politihøgskolen. Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 1. Grunnlønn for nyutdannede politibetjenter er 272 500 kr for 2006, du kan sikkert legge på ca 4% for 2007. (kilde: http://www.politiinfo.no/index.gan?id=4606&subid=0 "PF-studentene mener begynnerlønn i lønnsramme 41/lønnstrinn 32 (med 1 års ansiennitet fra PHS tilsvarende 272.500 kroner) på ingen måte samsvarer med den høgskoleutdannelse en politibetjent i en slik stilling begynner i.") Lenke til kommentar
War Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Min drøm men kan ikke bli politi pga jeg ikke kan svømme under vann /dykke noe man må på prøven Så en dokumentar fra antiterror gruppa som bare finnes i oslo Løpe 3 mil med 25 kg skuddsikker vest + utstyr Håppe fra 1-15 meter i vann med bind før øynene Svømme inn i en kon hule med vann -klaus tester Men politi i norge er i teorien noe møkk, man kan ikke ha våpen og blir du beskutt må du ringe sjefen og få tilatelse til å låse opp bilen bak og hente pistolen så må du lade den og fylle ut skjema for kuler så om du har overlevd alt dette og skyter en raner i foten blir du saksøkt av raneren etter på pga du skøyt han (kilde nokas) Møkkaregler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå