kri84 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg har en FS V3205, som jeg er meget fornøyd med.(Spesielt hvis man tar prisen med i betraktningen). MEN: Det er en ting som irriterer meg, viften har kun 3 hastigheter. Dette er spesielt et problem på lesesaler. Virker som pc-en ikke kjører viften før den kommer opp på et ganske høyt temp nivå, og da kjører den viften på maks. Hadde vært mye bedre om maskinen kunne kjøre viften ved et lavt nivå hele tiden. Mener det var noen som skrev her på forumet om en biosoppgradering til denne maskinen. Denne oppgraderingen skulle løse akkurat dette problemet. Noen som har erfaringer med dette? Resultater etter oppgradering? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Er det ikke bare å oppdatere BIOS, og testet? Om det ikke fungerer er det bare å nedgradere den igjen Lenke til kommentar
stina79 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har en FS V3205, som jeg er meget fornøyd med.(Spesielt hvis man tar prisen med i betraktningen). MEN: Det er en ting som irriterer meg, viften har kun 3 hastigheter. Dette er spesielt et problem på lesesaler. Virker som pc-en ikke kjører viften før den kommer opp på et ganske høyt temp nivå, og da kjører den viften på maks.Hadde vært mye bedre om maskinen kunne kjøre viften ved et lavt nivå hele tiden. Mener det var noen som skrev her på forumet om en biosoppgradering til denne maskinen. Denne oppgraderingen skulle løse akkurat dette problemet. Noen som har erfaringer med dette? Resultater etter oppgradering? 8535298[/snapback] Hvordan gikk dette, fikk du bukt med vifteproblemet? Hvordan virker den vifteknappen på PCen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå