Killfragger Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg har hatt den i cirka ett år snart. Den funket helt utmerket igår, men plutselig idag ettermiddag funket den ikke lenger. Får beskje om at den ikke finner ipadressen og Dns etc. Er det noe mulighet for og komme seg inn på rutern, noen som har erfaring med Zyxel? Vet hva ipadressa som jeg må skrive inn for og komme meg inn på Switchen for? Takker meget for svar. God helg Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Hei, ES-108A er en unmanaged switch, uten IP adresse, DHCP server, DNS relay osv. Derfor er det ganske sannsynlig at du feilsøker feil boks. Prøvd å koble deg rett i modem/router? Mvh, Swiss Endret 5. mai 2007 av SwissChesus Lenke til kommentar
Killfragger Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Hei, ES-108A er en unmanaged switch, uten IP adresse, DHCP server, DNS relay osv. Derfor er det ganske sannsynlig at du feilsøker feil boks. Prøvd å koble deg rett i modem/router? Mvh, Swiss 8540124[/snapback] Den har funket helt utmerket. Sånn plutselig funket den ikke lenger. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 garanti/reklamasjon (5 år på den leken der) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå