Bleach Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Noen som kan tipse meg om noen morsomme fimer der Adam Sandler har hovedrollen? Ler så jeg griner av han! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Click The Longest Yard 50 first dates Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Big Daddy og Happy Gilmore. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Little Nicky Hvis ikke kan du egentlig bare sjekke ut Adam Sandler på imdb Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Karen har også en del morsom musikk så det er sagt Nå er jo alle de gode filmene nevnt så. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Den beste filmen med Adam Sandler er helt klart Punch-Drunk Love. Den er sær, sammenlignet med de andre filmene hans, og har en annen type humor. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 "Billy Maddison" er også en rimelig grei Sandler film.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Har fortsatt til gode å se en bra film med Sandler. Tror ikke de finnes. Happy Gilmore er derimot den minst dårlige. Endret 5. mai 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har fortsatt til gode å se en bra film med Sandler. Tror ikke de finnes. Happy Gilmore er derimot den minst dårlige. 8542604[/snapback] Prøver du å si at verken Big Daddy eller The Longest Yard får deg til å le? De er begge veldig gode komedier spør du meg. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Mange bra filmer med Adam Sandler De beste er nok Happy Gilmore og Big Dadd, men andre som 50first dates, Longest yard, Click og Billy Madison bør også sees Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Anger management, Click og Happy Gilmore er mine favoritter. Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 The Wedding Singer er, sammen med Happy Gilmore, den bestet filmen til Sandler. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Vet ikke om han er underrated eller overrated, who cares. Jeg liker mange av filmene med Sandler uansett. De kan være alt fra hylende morsomme med bismak, til "klump i halsen og vondt i magen". Elsker scenen i "The wedding singer" der han klikker totalt med gitaren! "The longest yard" og "Little Nicky" er vel de eneste jeg har med ham, men en kamerat har fler andre, og vi kjøper som regel ikke filmer den andre har da vi oftest ser de sammen uansett. Lenke til kommentar
agurkmix Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Mr. Deeds er ganske morsom.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 *mine innlegg* Er mange filmer av han jeg vil se! Personlige favoritt er vel Happy Gilmore... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Happy Gilmore kan være ganske artig hvis det er en dritkjedelig tirsdag, men ellers er den egentlig ikke noe morsom ... Mr. Deeds er som sagt ganske kul da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Happy Gilmore Click Big Daddy Mr. Deeds spesielt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå