Andrull Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Blir man TKet mer enn to ganger på rad, så stopper jeg gjerne åspille særiøst. Så er det bare å skru på humor-modus, og "go wild!". Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Som dere sier så er team killing gøy bare hvis man spiller med venner, og man har spilt lenge. Jeg synes det er greit å ha "frendly fire" på, fordi hvis man er 2 mot 1, så må de to andre passe på at de ikke skyter hverandre i en close combat... Jeg er ikke den som starter team killinga, men hvis frendly fire er på hender det jo at jeg er uheldig... Hvis den er på, må du ikke være på lag med SaintedThomas. Er du virkelig uheldig og dreper han, kommer han ikke til å gi seg før du blir drept først de neste 10 rundene Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg er ikke den som starter team killinga, men hvis frendly fire er på hender det jo at jeg er uheldig... Hvis den er på, må du ikke være på lag med SaintedThomas. Er du virkelig uheldig og dreper han, kommer han ikke til å gi seg før du blir drept først de neste 10 rundene Hehe.. Den har jeg merka.. Ble med i en macht en gang så var det en annen som killa han, så sa de andre at det var meg.. Så kom jeg meg nesten ikke ut av Spawn før jeg ikke gadd mer.. Hehe.. No Hard Feelings ST-T Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 fint å finne en syndebukk... Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Har ikke spilt GOW, men har spilt min andel fps'er både på lan og alene på gutterommet. Det kommer veldig ann på situasjonen om TK er morsomt. Public: nei, bruker bare og dra fra servern hvis det er noen tullinger som tk'er. Clanmatcher: nei i øyeblikket det skjer da er det bare ødeleggende, men dog ofte morsomt å prate om i ettertid. Lan med venner: ja, er nesten umulig at det ikke ender opp i TK fest hvis muligheten er der når vi spiller fps på lan. Spesielt morsomt er det når man begynner med seriøse lag og det ender opp i en real deathmatch. Endret 6. mai 2007 av Ant1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 i en helt vanlig GOW-kamp så skal det litt til før jeg blir iritert, men når folk begynner å gjøre det på ranked-kamper så er det litt surt ja. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 i en helt vanlig GOW-kamp så skal det litt til før jeg blir iritert, men når folk begynner å gjøre det på ranked-kamper så er det litt surt ja. ... det går ikke med TK på Ranked Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Så lenge det er Player Match så gjør det egentlig ikke så mye. Synes også noen ganger det er gøy, men blir til tider irritert hvis samme gjøken TKer meg i viktige situasjoner og ødelegger for mye. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg personlig hater når folk ødelegger på den måten ved å prøve å være morsomme. Det er greit hvis det kun var et "uhell" da. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Finner rask en ny server om folk begynner å TK for morro skyld! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 i en helt vanlig GOW-kamp så skal det litt til før jeg blir iritert, men når folk begynner å gjøre det på ranked-kamper så er det litt surt ja. ... det går ikke med TK på Ranked 8549801[/snapback] sorry skulle vist det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå