Gå til innhold

Teamkilling I Gears of war...

Anbefalte innlegg

Er det gøyere enn å drepe fienden? :!: :!: Jeg (Hidden Fangs) og (Hidden sau) Synes det er kjempe festelig å skyte løs på lag-kamerater :p- Spesielt på Annex...

Jeg har funnet ut at de fleste vi spiller med.. synes det er morsomere å Skyte en lagkamerat uten advarsel enn å lete etter fienden :p !

Etter et Par TK's kan vi ikke stole på verandre og det ender på med full TK Frag-fest og latterkick :p

Noen andre som deler samme følese? Jeg har gått inn i et par "Sure-dass" som klikka totalt når dem ble Tk'a :D

MVH

Hidden Fangs :D :!: :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe gøy med TKilling fra start, men hvis du har spilt en hel kveld med de samme folkene, så er det DRIT morsomt og skrike "BAK DEG" så han snur seg og skyter en ev "Team-matene" eller stå bak han selv og plante ett skudd i trynet på karn.

Det er moro ja, men bare til en viss grense.

Lenke til kommentar
Og denne tråden beviser grunnen til at jeg aldri spiller public kamper!

Takk for venneliste og private kamper :D

PS! Gjør som DBD og noterer gamertags slik at jeg kan styre unna.

8535411[/snapback]

Tja, jeg ser ikke på TK som en stort problem i public matches. Det skjer en gang i blandt, men synderen blir som regel kicket kjappt.

Lenke til kommentar
Tja, jeg ser ikke på TK som en stort problem i public matches. Det skjer en gang i blandt, men synderen blir som regel kicket kjappt.

8535469[/snapback]

Mjoda mulig det.. Men jeg føler at folk som liker teamkilling også gjerne har andre trekk ved seg som jeg misliker sterkt. Det er bare en mage-følelse fra maaange år med online-spilling nå.. Folk som liker slik liker gjerne å lage kvalm generellt og dette irriterer meg grønn..

Ergo: Kun private kamper for meg :D

Lenke til kommentar

No skal eg ikkje si at eg aldri har havarert kroppsbygningen til folk her inne ved eit par uheldige haglesalver.

Dog ved uhell. Men nei, TK med vilje er rett og slett like artig som å få festet den eine testikkelen opp på veggen med gaffler samtidig som at den andre blir hakket opp livlig og gledelig av ein flokk kråker.

Lite givende.

Lenke til kommentar

8535469[/snapback]

Mjoda mulig det.. Men jeg føler at folk som liker teamkilling også gjerne har andre trekk ved seg som jeg misliker sterkt. Det er bare en mage-følelse fra maaange år med online-spilling nå.. Folk som liker slik liker gjerne å lage kvalm generellt og dette irriterer meg grønn..

Ergo: Kun private kamper for meg :D

8535602[/snapback]

Joda, enig med alt det du sier der. Med følte kanskje at problemet var større på PC enn det er på Live. Bare det at man må betale for å spille online gjøre at følk er mer seriøse og at selvjustisen fungerer veldig bra. Men enkelthendelser skjer fra tid til annen, men ikke så ofte at det plagsomt.

Lenke til kommentar
Joda, enig med alt det du sier der. Med følte kanskje at problemet var større på PC enn det er på Live. Bare det at man må betale for å spille online gjøre at følk er mer seriøse og at selvjustisen fungerer veldig bra. Men enkelthendelser skjer fra tid til annen, men ikke så ofte at det plagsomt.

8535855[/snapback]

Vi har tydeligvis møtt veldig forskjellige folk :)

Føler at jeg møter ett lass med prepubertale/pubertale amerikanere med ett enormt markeringsbehov hver gang jeg har prøvd public på Geow jeg... Mulig bare jeg som har hatt uflaks, men jeg har gitt meg etter max 20minutter hver gang..

Mala: Alle har da delt en team-mate i 1337deler ved ett uhell og det hører jo med til gamet :D Men som du skriver så suger det harde okseballer når folk gjør dette med vilje..

Lenke til kommentar

Psh, jeg hoster altid sjøl :D og det er ikke altid folk er så "Pissy" når det kommer til TK-ing, men takk, STYR UNNA MIN SERVER :p Vil ikke ha dere sytene der anyway!

De som tar spill for seriøst får det tilbake 10 ganger mer med Useriøst BS fra andre spillere :p

Jeg spiller med mine XBL venner som liker det som jeg liker, osv osv :p

TKing er Gøy, så lenge det er på Annex, Annex = respawns :D så da har det VIRKELIG ikke noe å si om noen blir Tk'a.. Jeg personal har funne ut at .. De som reagerer sterkest på TKing er Norske Folk :p Og amerikanere er ikke så "Aggro" som folk vil ha det til, Finner ut at vi norske er 10X verre :p Spesielt folk fra Holland, uff :p

Men styr unna da.. :p ser du oss på serveren eller på lage ditt så.. stikk :p

Fy faen så mange :p de ble. XD

Endret av Gainwardseifer
Lenke til kommentar

Hater folk som TK'er fordi de vil ha ettellerannet våpen. Kom over noen norske typer som drepte meg flere ganger fordi jeg ærlig og redelig tok sniper'n før dem. Dette skjedde rundt tre ganger på fem runder, og til slutt ble det full krig i laget.

Husker ikke gamertag'en deres... :hmm::hrm:

Lenke til kommentar

Hater når sånt skjer ^ Da er ikke teamkilling noe gøy..

Men.. Det er noen ganger litt gøy å headshotte noen helt uten grunn, når de står i cover f.eks.. :p *Ev0lme*

Men som sagt, innen en viss grense salvsagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...