Kake24 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg trenger 2x256mb PC133 SDRAM brikker som jeg vurderer å kjøpe brukt, men jeg har ikke lyst til å betale mer enn hva de har av verdi. Hva burde jeg maks betale for dette? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Vel, ikke noe egentli PC133 SDRAM er veldig gammelt og har nesten ingen verdi. Du finner sikkert en PC med SDRAM på dynga eller hos en som har noen gamle PC'er stående. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Var det jeg trodde, men jeg har ikke noen dynge i nærheten av der jeg bor. Har sett litt på QXL, men jeg syns prisen var litt høy...iallfall på de auksjonen jeg så på. Jeg tror heller ikke at jeg kjenner noen som har noen gamle PC-er ståendes, men jeg får vel undersøke litt. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det er vel bare å lete Prøvd finn.no? Det finnes også noen butikker som selger SDRAM enda også. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Takk for tips, jeg får lete litt og så får jeg kjøpe nytt hvis jeg ikke finner noe av interesse Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 QXL kan være en OK kilde til sånt. Betalte vel en hundrelapp per brikke for en liten tid tilbake, ligger vel +/- deromkring. Skal du kjøpe nytt, så er faktisk PC133 SDRAM dyrt. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Tror kanskje jeg har noe SD-RAM liggende. Send meg en PM, så skal jeg sjekke og se hva det er jeg har, om noe. Har jeg noen slike brikker som du vil ha, så skal du få dem gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå