Anterialis Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Det står bare "Denne filen har ikke et tilknyttet program for utførelse av denne handling. Opprett en tilknytting i kontrollpanelet for angivelse av tilknytninger." Hvordan gjør jeg dette? Skulle kanskje vært postet under "windows", men regner med folk har vært borti dette problemet før når de installerte Autostich. På forhånd takk =) EDIT: Vet filen ligger i image source folderen, men er det noen som vet hvordan jeg får fikset slik at den åpner filene i en viewer? Endret 4. mai 2007 av w3p Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Høyreklikk på bildefilen i Windows og velg "Open with". Velg så programmet du vil åpne den med, sannsynligvis Photoshop eller programmet du lagde den med, og kryss av for "Always open files of this type with this program" før du klikker OK. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det ferdige bildet heter pano.jpg og kan åpnes med et hvilket som helst bildevisningsprogram. Du kan f.eks. velge Windows bilde- og faksbehandling, som er det programmet Windows vanligvis velger. Om du er fornøyd med resultatet kan du deretter åpne bildet i Photoshop og fortsette redigeringen (klippe vekk svarte kanter, justere med Levels/Curves og tilslutt kjøre oppskarping). Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Høyreklikk på bildefilen i Windows og velg "Open with". Velg så programmet du vil åpne den med, sannsynligvis Photoshop eller programmet du lagde den med, og kryss av for "Always open files of this type with this program" før du klikker OK. 8535751[/snapback] Det er jo vanlig .jpg bilde, så det ferdige bildet får jeg jo åpna i en viewer. Tenkte på den feilmeldinga som oppstod. Men samma det, er jo ingen vits egentlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå