TST Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Nytt action-spill fra LucasArts. Se videoen Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Stilig konsept, men ser ut som det er hele greia spillet viler på.. Selv om effektene ser kule ut ser spillet litt døfødt ut. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Så veldig "Halflife wannabe" ut, gravity granater istedenfor gravity gun osv. Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kommer iallefall ikke til å bli en slags klassiker - ser heller ut som et suksessfullt come&go spill, om ikke de åpner opp for moddeverden da Lenke til kommentar
hitman47 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Syns dette så kult ut jeg! Husker Red Faction med noe av samme gimmicken, og det var jo et hyggelig spill Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Red Faction var ikke 'bra' med linje på HL2, Doom, Q4 og de andre 'der ute' - men det var jammen god underholdning Greit med et par slike spill også. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Imponerende gameplayvideo må jeg si, hele filmen dreide seg om å kaste en granat :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Imponerende gameplayvideo må jeg si, hele filmen dreide seg om å kaste en granat :!: 8542139[/snapback] Ja, helt patetisk at de ikke viser MYE mer av et spill som nettopp har blitt annonsert, og som knapt har fått startet Alpha/Beta-fasen... Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Imponerende gameplayvideo må jeg si, hele filmen dreide seg om å kaste en granat :!: tror dem ville vise oss hvordan vi kan deformere brettene på og hvordan det funker. syns det så rått ut jeg. minner meg mye om Red Faction på en måte, siden man kan gjøre mye med brettene. og det med "Halflife wannabe", sjekk Doom3 Resurection of Evil snakker vi gravitygun der eller?. såklart spillprodusenter ser på andre spill og får ideer til nye andre type våpen osv. hvem har ikke lyst til og kaste en gravitygranade på 5 spillere? gleder meg faktisk til dette spillet. håper dem kommer med demo slik at vi kan teste føre kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg