Gå til innhold

To grandiosa - manndomsprøve?

Drillo

Anbefalte innlegg

Fælt som alle nevner både 4 og 5 her da. Det er umulig for vanlige personer, her snakker vi over 3 kg (?) mat på 1,5 time.

Jeg tror 3 er mulig, men det er absolutt maks.

8538408[/snapback]

Skulle likt å se noen hive på med 3-4grandiser i løpet av 90min ja..

Pix or it didnt happend :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grandiosa er jo ikke godt engang. Hadde det vært snakk om ordentlig pizza, men samme mengden som 2xGrandiosa, så hadde det vært lite problem.

JA, La oss ta den diskusjonen ENDA en gang! *hurrray* :hrm:

Hump off plixxx

Lenke til kommentar
Er dette en manndomsprøve, eller noe selv kjerringer bør klare?

8535080[/snapback]

Absolutt ingen manndomsprøve. Begynner å bli småmett etter en og en halv grandis(spiser grådig fort), så på 90minutter er det absolutt intet problem å trøkke ned to stykker.

Lenke til kommentar

Moderator, som nettop spiste en halv Grandiosa (dog med ekstra toppings og ost), og som aldeles ikke kunne tenke seg å spise to av slaget, eller noen annen pizza for den sakens skyld, vil få påpeke at selv om datanerder spiser pizza, er dette ikke en tråd for dataspørsmål. En bunke poster om dette , som att på til utviklet seg til småkjefting partene imellom, er derfor slettet.

Hvis man lurer på hvor man skal poste et spørsmål kan man kontakte en moderator, så får man svar. :thumbup:

Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, ikke her i tråden.

Geir :)

Lenke til kommentar
Alt over 1 Grandiosa er recipe for fatness..

Haha!

Før spiste jeg ca 1 grandis vær dag i 2 mnd.. jeg veide fremdeles "bare" 72kg og var fremdeles 1.80 høy ;)

8539589[/snapback]

1 om dagen går vel greit. Men om man dytter i seg 2 grandiosaer til middag, samt spiser andre normale måltider, er det lett at vekten og kolesterolet begynner å bevege seg oppover.

Lenke til kommentar

Tygg godt (fordøyelsen starter allerede i munnen), spis sakte (så magen får sendt videre maten slik at det blir mer plass), og ikke spis så mye fra før av, slik at du er sulten.

Du kan jo ta det trikset med å drikke fem liter vann og kaste det opp igjen. Man kan få i seg flere titalls pølser etter det.

Lenke til kommentar
Tygg godt (fordøyelsen starter allerede i munnen), spis sakte (så magen får sendt videre maten slik at det blir mer plass), og ikke spis så mye fra før av, slik at du er sulten.

Du kan jo ta det trikset med å drikke fem liter vann og kaste det opp igjen. Man kan få i seg flere titalls pølser etter det.

8540132[/snapback]

Fem liter vann!? Er dette et drapsforsøk? Det høres for meg ut som en fysisk umulighet. Jeg må da bli vannforgifta før jeg får i meg 5 liter vann (på kort tid, seff).

Lenke til kommentar
Fem liter vann!? Er dette et drapsforsøk? Det høres for meg ut som en fysisk umulighet. Jeg må da bli vannforgifta før jeg får i meg 5 liter vann (på kort tid, seff).

8540250[/snapback]

Prøv.

8540253[/snapback]

H

Lenke til kommentar

8540250[/snapback]

Prøv.

8540253[/snapback]

Umulig. Jeg klarer så vidt å helle i meg 1 liter vann når jeg kommer hjem fra byen drita full. 5 liter er galskap.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...