fatalicus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 to grandis er små snacks... mellommåltid! ^_^ til og med ei småspist kjerring skulle klare den der ^_^ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Tror nok det skal gå greit. Spiste to stykker gjennom en episode med Family Guy for en liten stund tilbake. Mettheten var ikke så ekkel. Den kvalmende ettersmaken av det som skal etterligne tomatsaus, derimot. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hyl? Hva faen er folk lagd av her? 2 grandiosaer og jeg hadde sprengt O_o Ser ikke på meg selv som småspist, klarer en grandiosa uten problemer, men da er jeg pokker meg mett, ganske lenge... Tror jeg hadde knelt etter 1.5 grandiosa aldri så sulten jeg var til å begynne med, selv på 90 minutt :| Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hyl? Hva faen er folk lagd av her? 2 grandiosaer og jeg hadde sprengt O_o Ser ikke på meg selv som småspist, klarer en grandiosa uten problemer, men da er jeg pokker meg mett, ganske lenge... Tror jeg hadde knelt etter 1.5 grandiosa aldri så sulten jeg var til å begynne med, selv på 90 minutt :| 8535439[/snapback] /flex Jeg er kraftig bygd, jeg må ha mye mat for å holde hele greia kjørende Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hva med 2 grandis + 1 sixpack hver? 8535275[/snapback] God idé. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Normalt bygga og blir fort mett av en grandis, men spiser alltid for fort så det er vel hovedgrunnen. Engang jeg var skikkelig sulten ble jeg ikke mett av en grandis i det hele tatt. Hadde da ikke spist hele dagen heller Så tror ikke 2 er noe problem på så lang tid om du er sulten og spiser litt sakte Endret 4. mai 2007 av darkz Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hyl? Hva faen er folk lagd av her? 2 grandiosaer og jeg hadde sprengt O_o Kjøtt og bein Mest bein egentlig... er 1,80 og veier 70 kg.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Åt 2 når jeg var 12 og nå veier nesten farligt lite for alderen så jeg er litt forvirra :/ Endret 4. mai 2007 av x-nobbit Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Normalt bygga og blir fort mett av en grandis, men spiser alltid for fort så det er vel hovedgrunnen. Engang jeg var skikkelig sulten ble jeg ikke mett av en grandis i det hele tatt. Hadde da ikke spist hele dagen heller Så tror ikke 2 er noe problem på så lang tid om du er sulten og spiser litt sakte 8535468[/snapback] Når man spiser sakte, blir man fortere mett! Jeg tror det beste er å hive i seg fortest mulig, men da kan jeg ikke stoppe opp og ta pause. OT: Prøver å lære meg litt om datamaskiners oppbygning. Hvilket forum passer best til "dumme spørmål"? Endret 4. mai 2007 av Drillo Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Når man spiser sakte, blir man fortere mett! 8535525[/snapback] Omvendt her. Får vondt i magen og blir mett når jeg hiver maten i meg. Får i meg mye mer når jeg tar det litt med ro. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 2grandi på 105minutt null stress.. første omgang er noe annet Lenke til kommentar
mkon Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Sant det med at man må spise sakte, eller normalt. Hiver du i deg maten samler du ekstra mye luft og da blir magan fortere full:P Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 du kan greie 3 4 er en utfordring Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 2grandi på 105minutt null stress.. første omgang er noe annet 8535635[/snapback] Det blir høyst sannsynlig litt overtid også! Sørg for å velge en cupkamp som ikke godtar et uavgjortresultat, slik at du har eventuelle ekstraomganger og straffekonk på deg også. Daniel Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Haha to grandiser er jo lett som en plett. Snakker vi 3 - 5 ellerno, hadde det vært litt annerledes. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Spiser fint to stykker, og da er jeg fremdeles sulten. Nei, tre burde gli fint ned. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Heldiggrisen, jeg skulle gjerne vært i dine sko Grandiosa pepperoni er så digg 8535143[/snapback] enig, den eier da! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 2 peppes eller 2 dollys er mer en utfordring. Alle burde greie 2 grandis i løpet av 90 min Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Fælt som alle nevner både 4 og 5 her da. Det er umulig for vanlige personer, her snakker vi over 3 kg (?) mat på 1,5 time. Jeg tror 3 er mulig, men det er absolutt maks. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Grandiosa er jo ikke godt engang. Hadde det vært snakk om ordentlig pizza, men samme mengden som 2xGrandiosa, så hadde det vært lite problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg