Gå til innhold

To grandiosa - manndomsprøve?

Drillo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror nok det skal gå greit. Spiste to stykker gjennom en episode med Family Guy for en liten stund tilbake. Mettheten var ikke så ekkel. Den kvalmende ettersmaken av det som skal etterligne tomatsaus, derimot.

Lenke til kommentar

Hyl? Hva faen er folk lagd av her? 2 grandiosaer og jeg hadde sprengt O_o

Ser ikke på meg selv som småspist, klarer en grandiosa uten problemer, men da er jeg pokker meg mett, ganske lenge... Tror jeg hadde knelt etter 1.5 grandiosa aldri så sulten jeg var til å begynne med, selv på 90 minutt :|

Lenke til kommentar
Hyl? Hva faen er folk lagd av her? 2 grandiosaer og jeg hadde sprengt O_o

Ser ikke på meg selv som småspist, klarer en grandiosa uten problemer, men da er jeg pokker meg mett, ganske lenge... Tror jeg hadde knelt etter 1.5 grandiosa aldri så sulten jeg var til å begynne med, selv på 90 minutt :|

8535439[/snapback]

/flex

Jeg er kraftig bygd, jeg må ha mye mat for å holde hele greia kjørende :)

Lenke til kommentar

Normalt bygga og blir fort mett av en grandis, men spiser alltid for fort så det er vel hovedgrunnen. Engang jeg var skikkelig sulten ble jeg ikke mett av en grandis i det hele tatt. Hadde da ikke spist hele dagen heller :)

Så tror ikke 2 er noe problem på så lang tid om du er sulten og spiser litt sakte :D

Endret av darkz
Lenke til kommentar
Normalt bygga og blir fort mett av en grandis, men spiser alltid for fort så det er vel hovedgrunnen. Engang jeg var skikkelig sulten ble jeg ikke mett av en grandis i det hele tatt. Hadde da ikke spist hele dagen heller :)

Så tror ikke 2 er noe problem på så lang tid om du er sulten og spiser litt sakte :D

8535468[/snapback]

Når man spiser sakte, blir man fortere mett! Jeg tror det beste er å hive i seg fortest mulig, men da kan jeg ikke stoppe opp og ta pause.

OT: Prøver å lære meg litt om datamaskiners oppbygning. Hvilket forum passer best til "dumme spørmål"?

Endret av Drillo
Lenke til kommentar
2grandi på 105minutt null stress.. første omgang er noe annet ;)

8535635[/snapback]

Det blir høyst sannsynlig litt overtid også!

Sørg for å velge en cupkamp som ikke godtar et uavgjortresultat, slik at du har eventuelle ekstraomganger og straffekonk på deg også.

Daniel :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...