Drillo Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Var og så Liverpool-Chelsea her om dagen hos en kamerat. Vi spiste hver vår grandis i pausen, og etter mye prat og kødd, ble det inngått et veddemål. I morgen er det ny fotballkamp, og jeg må fortære to grandiser i løpet av kampen. Dumt av meg? Er dette en manndomsprøve, eller noe selv kjerringer bør klare? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 det er da noe selv kjerringer bør klare neida, jeg er liten og tynn, men blir ikke mett på bare en grandis, så skal nok ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Vel, du har jo over 90minutter.. 3 hadde vært mer utfordring Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Da hadde jeg blitt passe kvalm ihvertfall... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ikke noen særlig stor prøve vil jeg tro. Jeg regner meg selv for nesten litt småspist, men klarer greit nok å spise en hel grandis dersom jeg er sulten. Dersom veddemålet hadde vært 2 grandiser i løpet av pausen hadde det straks vært noe helt annet. Evt. 2 "Big One" (av største typen) i løpet av kampen hadde nok vært rimelig hardt. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ikke noen særlig stor prøve vil jeg tro. Jeg regner meg selv for nesten litt småspist, men klarer greit nok å spise en hel grandis dersom jeg er sulten. Dersom veddemålet hadde vært 2 grandiser i løpet av pausen hadde det straks vært noe helt annet.Evt. 2 "Big One" (av største typen) i løpet av kampen hadde nok vært rimelig hardt. 8535125[/snapback] Ja to big one.. Den som er 950 gram.. spis den og du er mann.. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Heldiggrisen, jeg skulle gjerne vært i dine sko Grandiosa pepperoni er så digg Lenke til kommentar
greiven Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Dette er ikke manndomsprøve etter min mening, dette burde kjærringer klare Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Ikke noen særlig stor prøve vil jeg tro. Jeg regner meg selv for nesten litt småspist, men klarer greit nok å spise en hel grandis dersom jeg er sulten. Dersom veddemålet hadde vært 2 grandiser i løpet av pausen hadde det straks vært noe helt annet.Evt. 2 "Big One" (av største typen) i løpet av kampen hadde nok vært rimelig hardt. 8535125[/snapback] Det hadde jeg aldri makta. Big one er en elendig pizza, bare deig og loff. Lenke til kommentar
Road11 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Yeah, ikke noe fyll der i gården, nei To Grandiosaer er da ikke så mye, da. Klarer det sikkert! Nja, Big One kan være godt det, spørs helt på typen og tilberedningen Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg spiste engang 2 alene til middag. Ikkeno problem det. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Yeah, ikke noe fyll der i gården, nei "Fyll" blir vel nesten en fysisk umulighet. Kan i hvert fall ikke beskyldes for å drikke på tom mage. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) 2 pizzaer på 105min er jo bare kos da... 3-4 så begynner det kanskje å bli litt slit. Endret 4. mai 2007 av Nikkor Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 2 grandiosa i løpet av en fotballkamp. Kan ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Er ikke noe problem å spise 2 grandier, det spiser selv jeg som spiser ganske lite (synes jeg). Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Bare pass på å ikke spise noe særlig før kampen da, så går det nok greit. Spis en helt i begynnelsen, og en etter pausen elns. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ja lol kjerring, 10 hadde vært noe! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hva med 2 grandis + 1 sixpack hver? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Vel, du har jo over 90minutter.. 3 hadde vært mer utfordring På 90 min er 3stk no problemo. Bruker vel 10-15 på en, 40-50 på to tenker jeg. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Husk å spis sakte. Om du spiser fort blir du mett etter en pizza. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg