KVTL Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Et kort og meningsløst innlegg slettet. MVH KVTL Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Noen som har bestilt varer derfra som kan bekrefte leveringstiden og hvor seriøs bedriften er? Lenke til kommentar
khvm Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ingen som vet om jeg kan motta varene på f.eks et hotell jeg skal til i London? Vil det fungere å be dem sende varene dit? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Ingen som vet om jeg kan motta varene på f.eks et hotell jeg skal til i London? Vil det fungere å be dem sende varene dit? Jeg tviler egentlig litt, men du får sende en mail og høre. Hvis ikke kan du lete litt rundt på TK Maxx. De har en del fete klær gjemt mellom all dritten, i tillegg til at det er BILLIG. Lenke til kommentar
andrevr Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 tenkte jeg gjenopplive denne tråden. Jeg bor i UK, så kunne vært interessant å sjekket om dette fungerer eller ei. Men det er kun via post de opererer, de har ikke butikker? Kjenner til TKMaxx, mye drit der ja, men kan også finne noen ganske bra billige klær. Lenke til kommentar
kultuur Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Jeg bestilte klær fra siden for ikke så lenge siden, og toll+mva på 600 kr for varer til 1500 kr fikk meg til å gråte. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 11. oktober 2016 Del Skrevet 11. oktober 2016 zZzZzZ Lar denne tråden sove videre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg