Pysj Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Samtidig som antallet mobilsamtaler synker, sendes det stadig flese SMS. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg har faktisk gått andre vegen. Jeg ringer mer enn noen gang før, og sender bare færre og færre meldinger. Kan faktisk gå to dager mellom to meldinger av og til! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg har faktisk gått andre vegen. Jeg ringer mer enn noen gang før, og sender bare færre og færre meldinger. Kan faktisk gå to dager mellom to meldinger av og til! 8536060[/snapback] samme her, er mye lettere å ringe enn å stresse med sms, må vente på svar og alt da. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Bruker litt forskjellig, men mest sms. Kommer an på om det er veldig viktig, for da ringer jeg vanligvis. Men det er sant at det er lettere å ringe, enn å skrive melding. Endret 5. mai 2007 av kornelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg