Gå til innhold

Bør jeg kjøpe AgeOfMyth?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg Age of Mythology når jeg kommer hjem fra juleferie, driver og laster ned trialen nå (som er på 337 MB - way to go, Ensemble), for jeg har hørt så mye bra om det... noen som med en gang vil komme med anbefalinger, evt. forslag til bedre spill? kjøper dette i tilfelle pga historien, emnet mytologi og RTS-konseptet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AoM er et genialt spill for de fleste som liker RTS spill... og mange fler. AoM er nytt og spennende innen sjangeren. Jeg ventet på spillet et år før det kom ut. Jeg spilte betaen noen måneder før det kom, og fikk tak i spillet nesten en uke før det lå på salg her i norge. Og jeg kan fortelle dere alle at jeg ikke er skuffet.

En annen ting som gjør dette spillet morsommere er å være med i en clan som spiller det. Kings of Norway er den clenen jeg er med i, og den er norges største innnen AoM (noen spiller også AoC, WC3 og CS). Tipper vi er rundt 50 medlemmer nå. Du kan jo lese om kriteriene for å bli medelem på siden vår. www.kingsofnorway.com

Jeg lover du ikke blir skuffet ;)

KoN_Raptor

Lenke til kommentar

JA du burde virkelig kjøpe AoM, som min gode venn Raptor her har jeg også spilt betaen(og litt alpha hos en kamerat) og kjøpte også spillet fra usa(kjem ut der før i noreg veit u;))

Spillet er en blanding av den gamle AoE-serien(Aoe, ror, aok, aoc..) og nye interesange ting som f.eks "God pwers" "myth units" "heroes". Liker du rts må du jo bare ha spillet. Mere info om spille tligger jo rundt omkring på nettet, men eg tror vi har en samling med linker på sida vår^_^ www.kingsofnorway.com

Lenke til kommentar

hmm... leste igjennom vilkåra, og makan til høyreekstrem gjeng skal man lete lenge etter, trur jeg...:p nei takk, jeg holder meg i GaFKoWCC, jeg...:) (Grålum artigfotballklubb og warcraft-clan...:) )

men AoM skal jeg kjøpe meg, ja...:) spilte igjennom trialen nå, og dette lukter kvalitet laaang vei...:)

Lenke til kommentar

...og siden JEG er så snill og grei har jeg allerede lest det...:) var en del derfor jeg lasta ned trialen, satt igår (1. juledag) uten å ha noe spez å gjøre, så jeg leste litt omtaler... har nok egentlig bestemt meg for å kjøpe, jah...:D

hydraene imponerte meg en del... en unit som faktisk utvikler seg uavhengig av andre etter at den er produsert både i egenskaper og ikke minst utseendemessig...:) positiv erfaring, indeed...:) men min beste fikk bare fire hoder før en eller annen Herkules-punk kom og hakka den ned...:(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Den må du bare kjøpe. Det er en av de spillene som er mest geniale.... Kommer ikke til å angre. Og den er mye bedre enn Age Of Empires

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...