coban Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Packard Bell har faktisk tatt seg opp ganske mye fra de "gamle" dager - de er blitt kjøpt opp og fått nye eiere flere ganger de siste årene, man kan vel ikke kalle en PB fra 1990 det samme som en PB anno 2007. Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kan IKKJE anbefale PB, krasja hele maskina til mamma og pappa for ei veke sia, den kosta 20 000kr Men viss du velger å kjøpe den, burde du ta en litt annen prosesor hadde jeg vert deg men det er opp til dg MVH Amadelius Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Packard Bell har faktisk tatt seg opp ganske mye fra de "gamle" dager - de er blitt kjøpt opp og fått nye eiere flere ganger de siste årene, man kan vel ikke kalle en PB fra 1990 det samme som en PB anno 2007. 8552515[/snapback] Mulig, men far min har en ala 2006 og den hadde jeg ikke gitt ei krone for. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Veldig uenig i at PB har forbedret seg. Det er fremdeles en overpriset haug av kjipe komponenter. Slutt med letingen og gå for en av dinside pc'ene f.eks den som flere i denne tråden har anbefalt deg fra komplett. Den vil fungere bedre på alle områder pluss at komplett har en service som faktisk fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå