AnBa Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei folkens Jeg leter etter å kjøpe meg en ny PC. Bruksfeltet er stort sett spill og skole. Og med spill mener jeg Oblivion, C&C 3 osv, spill som krever en del. Jeg fant ut at lefdal hadde en Packard Bell IXTREME Y2979 til salgs med disse specs: Intel Pentium Core 2 Duo E6300, 1,86 GHz 320 GB lagringsplass + 160 GB ekstern 2 GB internminne ATI Radeon X1650SE m/ 256 MB Tolags Multiformat DVDRW brenner Trådløst nettverk og 10/100 kablet nettverk Minnekortleser 15 ulike format. Er denne god nok? Den koster 9995 på Lefdal. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
PcT Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Den der greier lett å kjøre det du skal ha. Men personlig liker jeg ikke "strippa" GFX kort (aka SE), bygg selv så får du en bedre for rundt samme pris! Har ingen erfaring med det X1650SE dog Lenke til kommentar
Makky Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Er den prisen inkl. skjerm og tastatur/mus? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Inkludert tastatur. Mus har jeg selv. Og den har Windows Vista. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ønsker du en "ferdig pc", eller er du åpen for å bygge selv? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ville bygget noe selv for å være ærlig, eller se på PC-er fra andre produsenter. Packard Bell er noe av det værste rælet jeg har vært borti til dags dato. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kan heller ikke si at jeg har god erfaring med PB. Derfor kan jeg vanskelig anbefale den maskina. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 La oss først finne ut om trådstarter ønsker å bygge før vi hiver oss over det. Respekter valget hans hvis han ønsker ferdig pc. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg ville heller valgt Denne pc'en enn den pc'en på Lefdal. Du får pc'en til samme pris, med skjerm, og bedre grafikkkort. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg ville heller valgt Denne pc'en enn den pc'en på Lefdal. Du får pc'en til samme pris, med skjerm, og bedre grafikkkort. 8537159[/snapback] Blir ikke samme pris med frakt Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg planlegger IKKE å bygge egen PC. Jeg er åpen for alle forslag, men tenker meg helst noe under 10,000 kr, frakt inkludert. Lenke til kommentar
Agrippa Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Maskina er sikkert grei nok. På den annen side har jeg en kamerat som jobber i PBs "customer support" i Holland, som sier at stående ordre for de ansatte er å vri seg unna alt som medfører utgifter for firmaet uansett om problemet er deres feil eller ei. Personlig står jeg over alt som har en PB logo.... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Mener å huske at VG kåret Pacard Bell PC-ene til verdens værste, opp gjennom tidene. Ville sett på litt andre tilbud, helt klart. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Frakten koster rundt 200-300 kr, så pc'en blir ikke så mye dyrere. Du kan evt. selge skjermen også? Den pc'en jeg ga deg bygger de for deg. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Frakten koster rundt 200-300 kr, så pc'en blir ikke så mye dyrere. Du kan evt. selge skjermen også? Den pc'en jeg ga deg bygger de for deg. 8538935[/snapback] Eventuelt bare FJERNE skjermen så du slipper styret med å selge den brukt.. Den komplett PC'en kan du nemlig konfigurere hvordan du vil. Da kan du bl. a fjerne skjermen, høytalere, mus og tastatur og deretter f. eks velge et bedre grafikkort, større harddisk osv osv.. Du får evig mye mer for penga om du går for PCen fra komplett.. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Kr. 10 000 for en PC med X1650 SE er rett og slett tragisk. Velg en av f.eks komplett.no sine ferdig konfigurerte PCr og legg til et godt skjermkort. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 hva med denne pc en? selv er den kanskje litt dyr til prisen, men jeg twnker og bygge selv, men til deg er denne PERFEKT! Lenke til kommentar
Odin Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvis du har tenkt deg til å spille krevende spill bør du holde deg LANGT unna det skjermkortet. man må ikke ut med mye for et dugende skjermkort nå for tiden. ^^ Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 hva med denne pc en?selv er den kanskje litt dyr til prisen, men jeg twnker og bygge selv, men til deg er denne PERFEKT! 8544375[/snapback] Man får uansett mye mer for penga i den pakka der kontra Packard Bell'en!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå