Hansulu Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei Kunne tenkt meg tips til gode og billige forsikringer. Forsikringer som dekker alt fra uføre til innbo. Tips taes i mot med stor takk.. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Oppforder deg egentlig til å sjekke flere. Pris på forsikring beregnes ut fra skadestatistikk. Bor du i et område der det har vært mange skader hos ett forsikringsselskap, mens ett annet har hatt få, vil dette slå ut på prisen. Tror det vil være verdt bryet å sjekke litt rundt. Ihvertfall dersom du har for endel kroner totalt! Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Har hørt noe om at man kan få gratis forsiking hvis man organiserer seg, men jeg vil ikke organisere meg gjennom handel og kontor(blir for politisk for meg). Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Man kan i mange tilfeller få rabatter gjennom interesseorganisasjoner og fagorganisasjoner, men har ikke hørt om gratis. Å være organisert koster somregel penger, men noen tilbyr gratis medlemskap til studenter. Men har og opplevd folk som har trodd de fikk billigst forsikring gjennom organisasjonen, men fikk det billigere annen plass allikevel. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Såvidt jeg vet får man gjennom som studentmedlem av tekna, ett gratis forsikring. Pc, ulykke, innbo og et annet som jeg ikke husker nå. Krever dog at du planlegger å ta et masterutdannelse. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er du studentmedlem av NITO kan du også få billig forsikring: http://nito.no/templates/Page____11053.aspx Gunstige forsikringer og banktjenester Skriv ut Som medlem av NITO Studentene kan du nyte godt av mange gode tilbud på forsikring og banktjenester. NYHET! Bilforsikring til unge medlemmer. Alle medlemmer i alderen 18 - 29 år får ytterligere 15 % rabatt på bilforsikring. Dersom du har 3 eller flere forsikringer i Gjensidige får du 36% rabatt på bilforsikringen, dersom du har 1-2 forsikringer får du 29% rabatt. Det kan komme godt med i de årene da forsikringen koster mest grunnet lav bonus! Ta kontakt med Gjensidige på 03100 for mer informasjon. Gratis PC-forsikring Som studentmedlem vil du automatisk få en gratis PC-forsikring. Denne dekker tyveri, tap og skade på din bærbare eller stasjonære PC med verdi opp til kr 20 000. Les mer om PC-forsikringen. Innboforsikring Forsikringen dekker opp til kr 2 000 000 og koster kun kr 426 pr. år for studenter. Denne dekker også tyveri av låst sykkel med verdi opp til kr 10.000. Mer informasjon om innboforsikringen. Reiseforsikring Forsikringen dekker alle korte eller lengre ferie-, fritids- og yrkesreiser med varighet inntil 6 uker pr. reise. Forsikringer dekker de fleste sportsaktiviteter som fjellklatring, rafting, og dykking uten tillegg i pris. Mer informasjon om reiseforsikringen. Ulykkesforsikring Blir du utsatt for et ulykkestilfelle og får en skade som gjør deg medisinsk invalid, kommer ulykkesforsikringen til utbetaling som en engangserstatning - forholdsmessig etter invaliditetsgraden. Den medisinske invaliditetsgraden fastsettes av lege, og vurderes uavhengig av yrke. Mer informasjon kan du finne her. Cresco Unique NITO Nå kan du etablere en Unique-konto uten å betale årsavgift. Kortet har Bank-Axept og Mastercard. Alle kjøp med kortet er gebyrfritt. Du kan søke om kreditt opp til kr 20 000. Mer informasjon kan du finne her (åpnes i nytt vindu). Se mer informasjon om alle våre tilbud på bank og forsikring. For tegning av forsikring ta kontakt med Gjensidige på telefon 03100 eller www.gjensidige.no/nito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå