TettSpaden Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hei vurderer å kjøpe en 20 tommer av en jeg kjenner til en veldig lav pris, men jeg lurer på, er det noen grunner til at man ikke bør ha 20 tommer? har aldri sett en 20 tommer før og lurer liksom på om det er en grunn til det. forskjellen på en 20 og en 21 tommer skjerm i ren bilde størrelse er vel ikke stor? noen gode grunner til at jeg ikke bør kjøpe 20 tommern? på forhånd takk Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Den er så svinetung at det er et h*lvtte å flytte den? Er ikke sikkert den er så infernalskt tung da men, en 30kg er vell ikke urimelig. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 En annen ting er at jo større en skjem blir jo bedre ser du buingen på skjermen. Du bør få prøve den litt, kansje en uke for å se om du syns den er behagelig. Det gjelder alle skkjermer, men spesielt 20" hvor eventuelle ulemper merkes bedre. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 større monitor, større pixler størrelse...desverre... bildet blir mere kornete hvist du feks skal spille et spill som er "låst" i 1024*768 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå