rtr Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Nei det ville jeg ikke, det ville vært svindel. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg tror ikke på sjela, men jeg tror alikevel jeg ville vært skeptisk på en måte.. Kanskje jeg hadde fått en placeboeffekt om at jeg brått følte meg.. "tom" ? Men, jeg hadde nok gjort det uansett. Sjelen er like sann som julenissen for min del.. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hvem kjøper ei sjel anyways? Hvordan få den ut? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hvordan få den ut? 8744602[/snapback] Støvsuger. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Bare bruk en klatt med Vanish. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hadde nok ikke solgt den nei, driti litt ut om det faktisk finnes :!: Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Å selge sin sjel er vel veldig dumt ja, tenk hvor forferdelig det ville vært hvis du en dag så sjelen din igjen, den nye eieren kommer med sjelen din i en plastpose og du liksom ser "hodet" i din gamle sjel stikke opp av plastposen, finpussa og ren. Trist spør du meg, å gå gatelangs uten sjel, det kan bli kaldt for deg og omverdenen. Men hvis du virkelig har en sjel som setter pris på deg, så tror jeg nok sjelen vil komme tilbake til deg Den vil nok ikke trives uten en kropp og den vil ihvertfall ikke trives i feile hender, så jeg vil anbefale å selge den, bare for å få penger, for den vil trolig komme tilbake igjen, og da har du både pengene og sjelen din. To fluer i en smekk. La oss kalle det jo-jo-effekten! Endret 31. mai 2007 av Databamse Lenke til kommentar
ptta Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Min sjel er desverre allerede solgt så jeg har ikke muligheten. Prisen var en 1 krone, og dette skjedde på ungdomsskolen, utenom merke i naken var prossesen omtrent sånn trådstarter beskriver. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg ville fort gått igjennom dette for en hundrelapp, jeg! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Hvorfor kom egentlig kristendommen inn i bildet? Trådstarter skrev ikke noe om kristendommen eller spesifiserte noen religion i sin førstepost. Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Sikker på at du har noen sjel og selge? Den ER allerede solgt, du har bare ikke fått vite noe om det ennå.... Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Sikker på at du har noen sjel og selge? Den ER allerede solgt, du har bare ikke fått vite noe om det ennå.... 8794006[/snapback] Pokker! Jeg som hadde tenkt å skaffe meg noen lettjente penger Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Selge min sjel? Jeg har aldri lagt noe særlig merke til den, så sure. Penger ftw. Lenke til kommentar
Cubus Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Sikker på at du har noen sjel og selge? Den ER allerede solgt, du har bare ikke fått vite noe om det ennå.... 8794006[/snapback] Pokker! Jeg som hadde tenkt å skaffe meg noen lettjente penger 8794354[/snapback] Det gjør det ENDA morsommere når dere TROR at det BARE er KØDD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå