Joachim_F Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Historiens andre Indie Game Showcase har åpnet for stemmer fra publikum. Her kan du laste ned og teste rundt 50 spill fra uavhengige utviklere. Les mer Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Får man hele spill? eller bare demoer? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 For det meste er det nok snakk om demoer, men noen spill er gratis. Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Jeg prøvde å laste ned spillet "Hard Time", men det går ikke ann å innstallere siden jeg ikke har riktig program til å innstalere det med eller noe sånt...:S Endret 4. mai 2007 av BonoU2 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Det funket fint her. Forhåpentligvis går det like greit å avinstallere også... Edit: Det gjorde det. Hard Time får ikke min stemme, for å si det på den måten. Lenke til kommentar
BonoU2 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Når jeg har lasta det ned, så spør det hvilekt program jeg vil bruke til å åpne det med...hva skal jeg da ta? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Du skal ikke behøve ikke noe annet program for å åpne det, det er en .exe-fil. Det skal bare være å klikke på den, så åpner den seg selv... vet ikke hva som skjer hos deg. Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Oppfordrer alle til å teste ut og stemme på GameBiz2. GameBiz 2 places you in the role of a manager of a game/console-development house. Your company is formed in the winter of 1979 - at a time when arcades still ruled the gaming world and consoles and home computers were on a rise. Build your own VideoGaming Empire by developing engines, games, and new consoles.Game has over 60 different real life platforms and compete with over 18000 real life titles and more than 500 real life publishers. GameBiz Det er gratis Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) skal teste noen av disse spilla laster ned Hard Time og Defcon foreløpig. skal laste ned Gamebiz også siden jeg ser det er anbefalt. Hmm Joachim_F? Hardtime var ikke bra? skal teste det allikavel jeg Elsker Prison Break. Jeg får også opp at jeg må velge program å installere med? fant ut en fiks på det. Bare rediger ikonnavnet med .exe Endret 4. mai 2007 av KRAFortune Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Personlig ble jeg sjarmert av , et lite spill på bare 96Kb(!). Det kan lastes ned her. Lo så jeg ristet da jeg så videosnutten Endret 5. mai 2007 av Xenofil Lenke til kommentar
Ambessa Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Sumotori eide! :!: edit: fant en konge hemmelighet, når du er i menyen, knus en av de brikkene i bakgrunnen(ørkenfargede), så får du en konge hemmelig greie! :!: Endret 5. mai 2007 av Ambessa Lenke til kommentar
G Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Indie, hva er det slags navn? Hvorfor det navnet? Minner meg om en stilart fra musikkverden. Lenke til kommentar
AndersBob Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Indie, hva er det slags navn? Hvorfor det navnet? Minner meg om en stilart fra musikkverden. 8541949[/snapback] Indie --> uavhengig Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Indie, hva er det slags navn? Hvorfor det navnet? Minner meg om en stilart fra musikkverden. 8541949[/snapback] Indie --> uavhengig 8541952[/snapback] Som i 'independent' Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Gamebiz var helt konge anbefaler det på det sterkeste Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Gamebiz var helt konge anbefaler det på det sterkeste 8546468[/snapback] Ihvertfall utrolig hektende, trass i en del åpenbare svakheter. Tør ikke si hvor mange timer jeg ble sittende med det spillet sånn litt over siste døgnet Men ja, anbefales Kan på mange måter sammenlignes med 'Rockstar ate my hamster' for de som har spilt det Lenke til kommentar
AndersBob Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Indie, hva er det slags navn? Hvorfor det navnet? Minner meg om en stilart fra musikkverden. 8541949[/snapback] Indie --> uavhengig 8541952[/snapback] Som i 'independent' 8543004[/snapback] ..og "Unabhängig" på tysk Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Defcon er storartig, atomkrig er gøy! :!: Hvorfor vaske bilen med en svamp når du kan kjøre den i havet liksom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg