Gå til innhold

Blir nytt skjermkort "overkill"?

Anbefalte innlegg

Driver og vurderer å kjøpe meg et 8800GTS 320 MB. Dagen oppsett står i signaturen min. Spiller for det meste BF2 og CS:S. Det jeg lurer på da er:

Vil prosessoren bli en flaskehals i oppsettet mitt? Er det i så måte bedre å vente til høsten og så oppdatere hele systemet mitt?

Håper på snarlig svar fra dere guruer :)

Endret av SN25P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Driver og vurderer å kjøpe meg et 8800GTS 320 MB. Dagen oppsett står i signaturen min. Spiller for det meste BF2 og CS:S. Det jeg lurer på da er:

Vil prosessoren bli en flaskehals i oppsettet mitt? Er det i så måte bedre å vente til høsten og så oppdatere hele systemet mitt?

Håper på snarlig svar fra dere guruer  :)

8534351[/snapback]

Du har i utgangspunktet et helt OK skjermkort som passer til oppgaven og prosessoren. (ja cpu vil bli flaskehals i for stor grad). Vent til du kan investere i et core 2 duo system før du hopper på 88xx serien til nvidia.

Lenke til kommentar

Jeg har så å si nesten lik pc. Veit ikke om du har AGP eller PCI-E versjonen. Men mitt kort klarer å yte det jeg vil. (har klokka det da) Vil si at det funker lenge og at du ikke trenger å oppgradere til 8800 GTS kort. Spar heller de pengene til du får deg ett nytt system.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...