McMuffin Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Driver og vurderer å kjøpe meg et 8800GTS 320 MB. Dagen oppsett står i signaturen min. Spiller for det meste BF2 og CS:S. Det jeg lurer på da er: Vil prosessoren bli en flaskehals i oppsettet mitt? Er det i så måte bedre å vente til høsten og så oppdatere hele systemet mitt? Håper på snarlig svar fra dere guruer Endret 4. mai 2007 av SN25P Lenke til kommentar
peiper Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Driver og vurderer å kjøpe meg et 8800GTS 320 MB. Dagen oppsett står i signaturen min. Spiller for det meste BF2 og CS:S. Det jeg lurer på da er: Vil prosessoren bli en flaskehals i oppsettet mitt? Er det i så måte bedre å vente til høsten og så oppdatere hele systemet mitt? Håper på snarlig svar fra dere guruer 8534351[/snapback] Du har i utgangspunktet et helt OK skjermkort som passer til oppgaven og prosessoren. (ja cpu vil bli flaskehals i for stor grad). Vent til du kan investere i et core 2 duo system før du hopper på 88xx serien til nvidia. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Ja, mener egentlig det samme. Spiller jo BF2 med alt på fullt, så skjønner at jeg egentlig ikke trenger å bytte før jeg kan investere i et C2D system. Flere synspunkter? Lenke til kommentar
Moal Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 7800 vil holde i en god stund fremover! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Hehe, det var godt å høre Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har så å si nesten lik pc. Veit ikke om du har AGP eller PCI-E versjonen. Men mitt kort klarer å yte det jeg vil. (har klokka det da) Vil si at det funker lenge og at du ikke trenger å oppgradere til 8800 GTS kort. Spar heller de pengene til du får deg ett nytt system. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Tror det jeg og. Får begynne å spare til en DX10 laptop som kan erstatte min til neste år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå