Derbi-driver Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei, i følge han som brukte pc'en skrudde den seg av mens han spilte cs. Når jeg nå skrur på pc'en vil den ikke på, sjermen skrur seg av etter at windows er lastet under oppstart. Det kommer først blå streker på sjermen, og så gule før bare sjermen skrur seg av, pc'en fortsetter å stå på. Nå kjører jeg i sikkerhetsmodus med nettverk. Jeg ringte dell og de mente det var sjermkortet, i pc'en sitter det et nivida GForce 6800. Hvilket skjermkort kan jeg kjøpe med 512mb, og hvor kan jeg kjøpe dette? Lurer også på prisene på disse kortene. Vil helst ikke over 2000,- Lenke til kommentar
peiper Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei, i følge han som brukte pc'en skrudde den seg av mens han spilte cs. Når jeg nå skrur på pc'en vil den ikke på, sjermen skrur seg av etter at windows er lastet under oppstart. Det kommer først blå streker på sjermen, og så gule før bare sjermen skrur seg av, pc'en fortsetter å stå på. Nå kjører jeg i sikkerhetsmodus med nettverk. Jeg ringte dell og de mente det var sjermkortet, i pc'en sitter det et nivida GForce 6800. Hvilket skjermkort kan jeg kjøpe med 512mb, og hvor kan jeg kjøpe dette? Lurer også på prisene på disse kortene. Vil helst ikke over 2000,- 8534249[/snapback] Sjekk Prisguiden for prisforslag Du sier ikke noe om PCI-e eller AGP, strømforsyningen spiller også en rolle, så jeg foreslår bare en del kort her: 7600GS, X1650pro, X1650XT, 7600GT, X1950GT, X1950pro, 8600GTS. Dette er kort som spenner fra 750-1600 kr. De varierer fra 256-512MB ram. Hva skal du med 512MB ram på et så billig kort forresten? Ytelsesmessig har du liten eller ingen betydning. Det kan ha 0-7% betydning for X1950pro, hvis du spiller i oppløsninger på 1600x1200 eller mer. Lenke til kommentar
Derbi-driver Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Takk, hvor mye kan det originale kortet koste? Er på 256mb.. Og hva må jeg passe på for at et annet kort skal passe, vet ikke hva de PCI / AGP greiene er. Lenke til kommentar
Derbi-driver Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 https://prisguiden.no/product.php?productId=71638 https://prisguiden.no/product.php?productId=55254 Gjør det noe om det ikke er modellen 6800? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Takk, hvor mye kan det originale kortet koste? Er på 256mb.. Og hva må jeg passe på for at et annet kort skal passe, vet ikke hva de PCI / AGP greiene er. 8535022[/snapback] viss du ser på hovedkortet der skjermkortet står er som regel agp porten brun. PCI-X er svart/blå/hvit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå