abene Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Microsoft skal etter planen lansere Hotmail-etterfølgeren Windows Live Hotmail på mandag. Les mer Lenke til kommentar
CCTSM Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Vel... Fikk tilbud om å oppgradere til Live for en uke siden, og har brukt det siden. Såå.... det er vel egentlig lansert da. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Vel... Fikk tilbud om å oppgradere til Live for en uke siden, og har brukt det siden. Såå.... det er vel egentlig lansert da. 8534168[/snapback] Vi må huske at vi har hatt beta snart halvt år! Nå kommer endelig ferdig utgaven =) Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Fikk tilbud om å oppgradere for lenge siden. Sist sommer tror jeg det var. Har hatt live siden da. Beta seff, men det har ikke forandret seg siden det, eneste som skjer på mandag er vel at den røde "beta" skriften forsvinner. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Fikk popup på MSN i går om å oppgradere, skøy med inbox på 2 gb som jeg bare bruker 0,5% av hehe.. Er sikkert veldig fint og flott alt sammen for den som trenger det... Lenke til kommentar
Sigurd26 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Fikk tilbud om å oppgradere for lenge siden. Sist sommer tror jeg det var. Har hatt live siden da. Beta seff, men det har ikke forandret seg siden det, eneste som skjer på mandag er vel at den røde "beta" skriften forsvinner. 8534222[/snapback] Forhåpentligvis fjerner de ikke bare "beta" skrifen. De burde også gjøre noe med hastigheten, sånn som det er i dag tar det jo en evighet å åpne mailen. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Fikk popup på MSN i går om å oppgradere, skøy med inbox på 2 gb som jeg bare bruker 0,5% av hehe..Er sikkert veldig fint og flott alt sammen for den som trenger det... 8534535[/snapback] 2gb ja... men les rettighetene... fant ganske my interessant der da jeg oppgraderte. Jeg skifta fort på private ting, og lar den stå igjen som reklame plassen min bare... Det kan vell også nevnes at mailen var fri for reklame i begynelsen, noe jeg likte serdeles bra Endret 4. mai 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Fikk popup på MSN i går om å oppgradere, skøy med inbox på 2 gb som jeg bare bruker 0,5% av hehe..Er sikkert veldig fint og flott alt sammen for den som trenger det... 8534535[/snapback] 2gb ja... men les rettighetene... fant ganske my interessant der da jeg oppgraderte. Jeg skifta fort på private ting, og lar den stå igjen som reklame plassen min bare... Det kan vell også nevnes at mailen var fri for reklame i begynelsen, noe jeg likte serdeles bra 8534636[/snapback] Reklame er ikke et problem for meg, har aldri vert det heller... Selv om jeg kanskje bir lasset ned gjør det meg ikke så mye Jobber med reklame Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Vil alle hotmail-kontoer automatisk bli ført over på det nye systemet, eller vil det være mulig å fortsatt bruke det gode gamle opplegget? Prøvde live beta en stund, og ble ikke særlig begeistret, så håper i det lengste på at de vil la det gamle systemet bestå for de som ønsker det Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kan ikke skjønne hvorfor folk fortsatt gidder å bruke Hotmail. Er det så mye jobb å endre e-postadressen sin? Eller kan det begrunnes med noe annet enn latskap? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kan ikke skjønne hvorfor folk fortsatt gidder å bruke Hotmail. Er det så mye jobb å endre e-postadressen sin? Eller kan det begrunnes med noe annet enn latskap? 8536007[/snapback] why change a winning team? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hæ? Jeg oppgraderte til Live hotmail forrige helg.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg håper de vil la det gamle være, jeg foretrekker det fremfor Live-opplegget Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Har brukt betaen siden den ble lansert, så kommer vel ikkje til å merke store forskjellen. Men forhåpentligvis litt raskere, kan ta litt tid å starte. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Oppgraderte fra Hotmail til Gmail for 3 år siden jeg . Ikke beng om jeg gjennopliver hotmail-kontoen min for et Live-"skin" Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har brukt betaen siden den ble lansert, så kommer vel ikkje til å merke store forskjellen.8537884[/snapback] Virker den bare med IE, eller fungerer FF og Opera også f.eks.? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 betaen fungerte med Firefox når jeg testet den. Treigt som fy, men det var den vel for alle nettlesere (og er det fortsatt?). Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Fullversjonen skal fungere både i IE og Firefox. Bruker du Opera får du ein så kalt "klassiske versjonen av Windows Live Hotmail". Hastigheita kunne sikkert vore litt betre, men det er ikkje noko problem å bruke Live Hotmail til vanleg. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det ser ut til at vi som vil får beholde gamle hotmail. Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 betaen fungerte med Firefox når jeg testet den. Treigt som fy, men det var den vel for alle nettlesere (og er det fortsatt?). 8545294[/snapback] Jeg bruker den nye i opera og det funker fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå