MaSo Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg lurer på om man kan man styre følelser? Eks. Vist ei jente sir at hun ikke har samme følelser for deg som du har for henne, er det da mulig og få henne til å få de samme følelsene om hun tilbringer mer tid med deg og tør å åpne seg mer? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 altså styre følelser på andre? Tror nok ikke det går nei, men man kan påvirke dem Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Tenk om man kunne styre følelser for et fint liv jeg skulle hatt da.. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) altså styre følelser på andre? Tror nok ikke det går nei, men man kan påvirke dem 8534143[/snapback] Tenker nok på å påvirkning ja. Du kan vel teknisk sett styre følelsene på en måte, f.eks. du ikke vil få følelser for en person så lar du bare vær å omgåes så mye med denne personen Endret 4. mai 2007 av MaSo Lenke til kommentar
Iril Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg lurer på om man kan man styre følelser? Eks. Vist ei jente sir at hun ikke har samme følelser for deg som du har for henne, er det da mulig og få henne til å få de samme følelsene om hun tilbringer mer tid med deg og tør å åpne seg mer? 8534123[/snapback] Joda det går det... Men det kan lett gå andre veien og.. At du skyver henne enda lenger unna deg.. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg lurer på om man kan man styre følelser? Eks. Vist ei jente sir at hun ikke har samme følelser for deg som du har for henne, er det da mulig og få henne til å få de samme følelsene om hun tilbringer mer tid med deg og tør å åpne seg mer? 8534123[/snapback] Joda det går det... Men det kan lett gå andre veien og.. At du skyver henne enda lenger unna deg.. 8534245[/snapback] Det kan bety at jeg er ute å kjører med tanke på at jeg har ganske mye følelser for en person, men hun har ikke det samme for meg, samtidig synes hun at det er litt skummelt Kan det være at hun er redd for å få samme følelser for meg? Lenke til kommentar
Iril Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det kan bety at jeg er ute å kjører med tanke på at jeg har ganske mye følelser for en person, men hun har ikke det samme for meg, samtidig synes hun at det er litt skummelt Kan det være at hun er redd for å få samme følelser for meg? 8534277[/snapback] Jepp Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Så sjangsen er der for at det ikke er større enn at hun er redd for å få følelser for meg? Endret 4. mai 2007 av MaSo Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 jeg har vært litt i samme situasjon med deg og telt litt på knappene om jeg skal/bør/kan påvirke henne slik at hun får følelser for meg. det er alltid mulig å påvirke en persons følelser/inntrykk av deg men som nevnt kan det slå negativt ut for deg hvis det gjøres noen feil underveis. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 jeg har vært litt i samme situasjon med deg og telt litt på knappene om jeg skal/bør/kan påvirke henne slik at hun får følelser for meg. det er alltid mulig å påvirke en persons følelser/inntrykk av deg men som nevnt kan det slå negativt ut for deg hvis det gjøres noen feil underveis. 8534445[/snapback] Jepp har lest en del av postene dine, å jeg må si at jeg kjenner meg igjen i altformye av det som står skrevet Også er det så vanskelig med tanke på at jeg vet at jeg kan gjøre feil og d blir d enda vanskeliger å rette opp feilene. Problemet med jenter er at man kan aldri vite hva som er "rett og galt" i forhold til dem Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Også er det så vanskelig med tanke på at jeg vet at jeg kan gjøre feil og d blir d enda vanskeliger å rette opp feilene. Problemet med jenter er at man kan aldri vite hva som er "rett og galt" i forhold til dem 8534462[/snapback] Det er du inne på noe veldig vesentlig. Umulig å vite hva de tenker. Ofte virker det som de forventer ar vi er tankelesere. Ikke enkelt det der... Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Også er det så vanskelig med tanke på at jeg vet at jeg kan gjøre feil og d blir d enda vanskeliger å rette opp feilene. Problemet med jenter er at man kan aldri vite hva som er "rett og galt" i forhold til dem 8534462[/snapback] Det er du inne på noe veldig vesentlig. Umulig å vite hva de tenker. Ofte virker det som de forventer ar vi er tankelesere. Ikke enkelt det der... 8534688[/snapback] ÅÅÅÅH, e så enig så enig. Æ har aldri før vært meir enig i mitt liv.. VÆR gang man prøva å gjør nokka posetivt, så end d me at d e negativt. Prøvde engang å komme på overaskelsesbesøk, negativt, prøvde engang å sende favoritt headsette mitt, som jeg ALDRI har lånt til NOEN til henne istedenfor de små øreproppene hennes.. Fikk hundkjeft.. Har så mye negativt jeg kunne skrevet om kvinnfolk akuratt nå, at en skulle bare vist. Men skal prøve og ikke legge alle under en kam, finnes sikkert en der ute for meg, men fram til nå har det bare vært negativt. Helvettes storkravene personer.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Også er det så vanskelig med tanke på at jeg vet at jeg kan gjøre feil og d blir d enda vanskeliger å rette opp feilene. Problemet med jenter er at man kan aldri vite hva som er "rett og galt" i forhold til dem 8534462[/snapback] Støtter deg på den der.. Det er aldri lett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå