Jammen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Nå er jeg usikker på om det er denne seksjonen jeg kan spørre om tekniske problemer, men w/e. For en liten stund siden stoppet PS2'n min lesing av disker. Den leste i kanskje 0.6 sekunder men aldri lengere. Dette gjelder alle typer CD/DVD/blabla. Det kommer heller ikke opp noen feilmeldinger så jeg har en følelse av at det ikke er bare en teit laser. Den er ganske gammel (SCPH-39004). Lurer på om det er noen som har vært borti dette problemet. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 skjedde det samme med min på slutten, det er nok laseren i ps2'oen din som har tatt kveld...det kan jo vere spillet som er ripa, men mest sansynlig laseren.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kommer du ikke inn til browseren engang, slik at du kan se minnekortet?? Er det chip i maskinen din? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 jeg har en 39004 som er blitt spilt på nesten hver dag siden jeg fikk den(har selvfølgelig bedrevet andre ting også) og den funker enda. spiller ps3 nå for tiden da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå