Joachim_F Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Amigaklassikeren Speedball II finner snart veien til Xbox Live Arcade, sammen med blant annet Tron og Discs of Tron. Les mer Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ble mer fristende å kjøpe Xbox360 nå. Speedball II er en klassiker. Håper også at andre spill laget av Bitmap Brothers vil bli gitt ut. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Medgang!! Elsket Speedball II på Amiga, usikker på hvor mange ganger jeg rundet det spillet. Dette blir et hyggelig gjensyn! Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Trist at et av tidenes kuleste spill nå skal være med på å fremme produkter for et av tidenes minst sympatiske selskaper. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Trist at et av tidenes kuleste spill nå skal være med på å fremme produkter for et av tidenes minst sympatiske selskaper. 8549567[/snapback] Jaha? Du må kanskje utbrodere dette utsagnet litt mer kanskje? I hvilken sammenheng skal Speedball II liksom "fremme produkter"? Lenke til kommentar
zilch Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Speedball 2 Enda en grunn til å kjøpe xbox, jeg hadde mye gøy med dette spillet på amigaen. Lenke til kommentar
Pazleet Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Trist at et av tidenes kuleste spill nå skal være med på å fremme produkter for et av tidenes minst sympatiske selskaper. 8549567[/snapback] Det er til 360, ikke PS3. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Speedball 2 Enda en grunn til å kjøpe xbox, jeg hadde mye gøy med dette spillet på amigaen. 8566953[/snapback] Personlig morer jeg meg med det på PC (emulator såklart), med to competition pro usb-sticker, en herlig følelse av autensitet. Og spillet er gøy. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg