TST Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Burnout møter Destruction Derby. Se videoen Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Ooooohh. Nå ligger visakortet tynt an. Det blir nok dråpen som får PS3 til å komme i hus FlatOut er bare helt genialt og konsoll kjører ræv på PC når det kommer til bilspill. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Ooooohh. Nå ligger visakortet tynt an. Det blir nok dråpen som får PS3 til å komme i hus 8534317[/snapback] Videoen ble knyttet opp til PS3-versjonen før det gikk opp for oss at spillet slippes eksklusivt til Xbox 360. Dette blir fikset ved nesten caching av videoen. Beklager at vi ødela moroa :-( Lenke til kommentar
kinag Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 This is not a street racer.. This is... SPARTA! forventet faktisk å se det tror jeg har sett 300 litt for mange ganger >_< Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Videoen ble knyttet opp til PS3-versjonen før det gikk opp for oss at spillet slippes eksklusivt til Xbox 360. Dette blir fikset ved nesten caching av videoen. Beklager at vi ødela moroa :-( 8534349[/snapback] Godt jeg i alle fall ikke bestilte PS3 før jeg sjekket denne tråden igjen Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har hatt en tendens til å blande Burnout og Flatout, og tittelen på denne nyheten (på gamer.no) hjalp ikke akkurat Noe nytt om når Faltout: Ulimate Carnage slippes? Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Noe nytt om når Faltout: Ulimate Carnage slippes? 8553050[/snapback] Quoter megselv her etter et søk hos google EU: 06/22/07 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg er fortsatt deppa over at dette ikke kommer til PS3. Da hadde spillet vært brekkstangen for konsoll inn i hust mitt. Men det kommer vel sikkert til PC etterhvert og da er selvsagt mye gjort. FlatOut er en så genial spillserie at jeg gliser bredt bare jeg ser navnet Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg er fortsatt deppa over at dette ikke kommer til PS3. Da hadde spillet vært brekkstangen for konsoll inn i hust mitt. Men det kommer vel sikkert til PC etterhvert og da er selvsagt mye gjort. FlatOut er en så genial spillserie at jeg gliser bredt bare jeg ser navnet 8555268[/snapback] Tør jeg spørre hva som hindrer deg i å spille det? Du sa jo selv at du ikke hadde kjøpt PS3 enda, hvorfor ikke slå til med en x360? Kommer jo masse på bilfronten til x360 nå. Forza 2, Colin McRea Dirt osv. Lenke til kommentar
ZilverZ Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Hater sånne trailere. De mater deg med dette budskapet: GRAFIKK ER ALT! KJØP SPILLET NÅ! FORDI VI HAR BEEEESTGRAFIKK! ork mere av disse trailerne! Jeg vil ha gameplay! Spill Track Mania Nations! Konge grafikk/Gameplay + Det er gratis... Mange av dages gamere er alt for sentrert rundt GFX... Når ble gameplay uviktig! Gameplay for life! Endret 7. mai 2007 av ZilverZ Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg er fortsatt deppa over at dette ikke kommer til PS3. Da hadde spillet vært brekkstangen for konsoll inn i hust mitt. Men det kommer vel sikkert til PC etterhvert og da er selvsagt mye gjort. FlatOut er en så genial spillserie at jeg gliser bredt bare jeg ser navnet 8555268[/snapback] Tør jeg spørre hva som hindrer deg i å spille det? Du sa jo selv at du ikke hadde kjøpt PS3 enda, hvorfor ikke slå til med en x360? Kommer jo masse på bilfronten til x360 nå. Forza 2, Colin McRea Dirt osv. 8557517[/snapback] X360 er ikke aktuelt for mitt vedkommende. Jeg skal ikke ha en ren spillemaskin og da har PS3 akkurat de egenskapene jeg trenger. Mulighet for direkte avspilling av HD.Xvid (x264) codec, som man henter ned de alle fleste TV-serier osv i. I tillegg er det en relativt rimelig Blu-ray spiller og mulighet for linux (det kan jeg lite om, men det kommer vel noe snacks etterhvert). I tillegg kan man selvsagt spille på PS3'n og hvis man også fikk FlatOut var liksom ting i boks for min del. edit: ZilverZ, har du testa FlatOut? Gameplayet er det ingeting å si på, kombinerer man det med god grafikk og fet fysikk har man en vinner.. eller? Ikke noe å si på Trackmania, men der hjelper det ikke å grisekjøre og bruke skitne triks. Ikke får man det til konsoll heller så vidt meg bekjent. Så hold deg i alle fall til riktig plattform hvis du skal kritisere Endret 8. mai 2007 av Mozze Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hater sånne trailere. De mater deg med dette budskapet: GRAFIKK ER ALT! KJØP SPILLET NÅ! FORDI VI HAR BEEEESTGRAFIKK! ork mere av disse trailerne! Jeg vil ha gameplay! Spill Track Mania Nations! Konge grafikk/Gameplay + Det er gratis... 8561883[/snapback] Hvis det er én ting FlatOut-spillene har vært enestående på, så er det nettopp gameplay. Ultimate Carnage bygger på FlatOut 2 (PC), som vi kåret til det beste flerspillerspillet i 2006. Det skulle forundre meg om ikke Ultimate Carnage følger samme linje, og blir et knakende festlig spill. At det ser lekkert ut er selvsagt et pluss. Kan være enig i at videoen viser minimalt av gameplay, men FlatOut er artigere enn TrackMania i min bok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg