Wipeout Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Har fortsatt problemer med min ViewSonic VX800 skjerm, funker ikke med dvi kabelen, har prøvd instillinger på selve skjermen og en hel masse annet. Funker fint med d-sub kabel, men med en gang jeg setter i dvi kabelen kommer beskjeden "no sync" opp Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 hmm..har sett på PSdata at noen har DVI-d (tror jeg det var) ekke slikt at det finnes flere standarer?? sikker på at DVI ikke må aktiveres fra PC'en (egenskaper for skjerm --> avansert--> osv...) siste driverenne til skjermkort er installert...kortet har 100% støtte for DVI (at det ikke er en slags addapter med som da gjør kortet rent RGB kort?) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 Kortet er et gainward geforce 4 ti 4200 med egen dvi inngang, fulgte med dvi kabel med skjermen og bruker nvidia detonator 41.09 drivere Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 kan vere en deffekte DVI kontakt på enten skjerm eller kort.... ikke se bort ifra det... kontakte de du kjøpte skjerm/skjermkort av. spør om de kan sende en DVI kabel så du får testa (de krever sikkert at du kjøper/betaler depositum. event ta med skjermen og be dem teste den et sted feks.. komplett eller Elkjøp eller noen av de dere butikka... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 Blir vel til at jeg stikker innom Computercity i Sandvika på veien hjem fra jobb i morgen...har lagt igjen så mye penger der i bytte mot skjermen, så da får de ordne dette også Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 Vel, mener selvfølgelig fredag, blir litt vanskelig å komme seg inn i butikken der i morgen, ihvertfall uten kubein... Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 uhm..er de åpne i morra??.... åpner ikke butikkene før på fredag?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå