Pysj Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 En oppgradering av mobilnettet fjerner både ekko og bakgrunnsstøy. Les mer Lenke til kommentar
m3 Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Når jeg snakker med en venn som befinner seg i stille omgivelser er det slik at stemmen blir HØYT så skrur den seg ned til normalt igjen med engang akkurat i det vedkommende begynner å snakke igjen!! Vi bruker begge Netcom sin nett gjennom Talkmore. Jeg lurer på om noen andre har opplevd det samme. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Dette er jo bra nyheter for oss som bruker Netcom nettet. Kanskje det er mulighet for at dekningen på hytta har blitt en smule bedre da. Gjelder denne oppdateringen for hele landet med en gang tro? Lenke til kommentar
janoverp Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 noen som merker noe til dette? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Ironisk nok så merker jeg det når jeg ringer til NetCom Forhandlerservice. De har vanligvis ganske lav lyd på velkomstmeldingen sin, men etter oppgraderingen av nettet hører jeg at lyden økes etter ca et halvt sekund. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg