Gå til innhold

Et lite USB-keyboard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Logitech har/hadde et som er beregnet til PlayStation 2. Dette fungerer fint på PC også selv om det ikke er oppgitt, jeg har brukt dette i bilen i over 3 år. Det er vel ca samme størrelse som et laptop keyboard.

Edit: Leif

Endret av Drittsekken
Lenke til kommentar
Drittsekken, har du en link?

CastorFiber, det så akkurat ut som hva jeg trenger! Men det må være USB for det skal kobles til en HTC Advantage...

8534080[/snapback]

Fant det ikke på Logitech så jeg antar at det er gått ut av produksjon, jeg fikk det på Expert, gikk inn og spurte, selger kom og sa at han hadde solgt det til en annen som også skulle bruke det på PC og siden han ikke hadde kommet tilbake med det regnet han med at det virket. Fikk beskjed at jeg bare kunne komme tilbake med det hvis det ikke fungerte på PC.

De andre her ser jo veldig greie ut, men jeg tror jeg ville holdt meg borte fra USB=>PS/2 overgang (altså PS/2 tastatur i USB porten) har flere ganger opplevd problemer når disse overgangene er tilkoplet ved oppstart av PC. De har en tendens til å bli oppfattet som mus og da styre musepekeren rundt om på skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...