Gå til innhold

bærbar PC til ca 7k til msn, wc3, surfing og skole

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen tips til hvilken PC jeg skal kjøpe? Jeg bor dessuten på to steder så det blir nok en bærbar en. Kommer til å bruke den mye til spilling (WC3 og CS) og skolearbeid, og vil legge meg på en pris på ca 6-8000 kr. Endel RAM og et bra skjermkort er viktig, men mye harddisk ikke er så viktig. Håper det er noen som kan hjelpe meg her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får ingen skikkelig spillemaskin i denne prisklassen, men jeg tror denne er noe av det nærmeste du kan komme. Kjøp på mer ram, så har du fått mye maskin for pengene.

8534068[/snapback]

Enig. Spander på deg 1 GB minne og du har en bra maskin. For Wow vil ikke 128 kontra 256 MB dedikert skjermkortminne gjøre noe spesielt fra eller til. Og ikke kjøpe løsninger som Geforce 7200 som bruker systemminne. ATI 1600 er eg langt bedre kort og kan samenlignes med Geforce 7600

Lenke til kommentar

Et X1600 128 MB kort yter en del dårligere enn et 7600 eller et x1600 med 256 MB minne.. I tillegg har maskinen jeg linket til langt bedre prosessor, mye større harddisk og som nevnt, en del bedre grafikkort.. Vel verdt prisforskjellen i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...