Gå til innhold

Gjort ''mirakel'' når du har spilt fotballkamp?

Raste

Anbefalte innlegg

Spiller ikke ligafotball, men liker å samle sammen et nett fotballer og ta dem med opp på banen for å skyte. Kunne ikke finta bort en flat stein om jeg prøvde, men skyting har jeg trent på en stund og behersker det brukbart.

Kopierte Riise mot Man U på torsdag, bortsett fra at det var fra andre siden av målet og med høyre.

Ellers satt jeg et Gulsvik-skudd (den typen skudd som bare stiger) opp i det nærmeste krysset fra cirka 37-38 meter. (2-3 meter foran midtsirkelen, litt skrått til venstre) i fjor, av de titusenvis av langskudd jeg har skutt er vel det det beste.

Driter i om dere ikke tror meg, men keeperen var vitne hvertfall :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I min siste kamp som fotball spiller ( hadde noen treninger etterpå. ) spilte vi mot det beste laget i serien, jeg var akkurat hjemme ifra Paris, der hadde det vært mye sol og jeg var ganske brun. Jeg spillte venstre beck, så kommer en midtbane spiller ut mot meg i pausen, der de leder 2-1. Så sier han til meg mens dommeren ikke hører, " Jævla nigger, gå til hjemlandet ditt. Idiot! " Jeg så litt forundret ut, siden jeg normalt sett er veldig blek. Så starter andre omgang, og jeg er sur, litt for sur. Kommer inn i en stygg takling mot den spilleren på deres banehalvdel, får gult kort av dommeren. Midtstopperen deres ( silkefot. ) kommer fram og tar friskparket, legger det ut på venstre ving, rett rundt 60 meter fra mål. Jeg får ballen i luften, demper'n på brystet og av rent sinne skytter jeg ballen fram, over keeper og i stanga, ut. Igjen kommer midtbane spilleren med en kompis hit til meg under en corner, " Se, niggeren kan ikke skytte, treffer jo stanga. " Jeg snur meg vekk og blir jævlig sur. Vi contrer, og får mål av corneren, etter mitt innlegg. Da går jeg opp til den motstanderen som var frekk og sier, " Se, Niggeren kan legge innlegg. " han blir da sur og sparker meg i låret mens dommeren ser vekk, vi får ingenting. Jeg blir igjen jævla sur, springer litt og merker at det gjør vondt i lysken. Dritter i det, og i det 84 min blir jeg satt fram som venstre ving pga en skade hos vingen vår, vi jagger som et helvete etter det målet og har overtaket, da de kontrer inn 2-3. Vi kommer oss fort og spissen scorer på straffe som vi fikk. 3-3, i det 93 min stormer vi i siste angrep, jeg får da retur. Istedenfor og skytte et umulig skudd, demper jeg sikter på den frekke motspilleren, skyter alt jeg kan og han hopper vekk, BANG! stang inn!

Eneste som var litt trist var at jeg ikke så målet, pga jeg lå på bakken og jamret over beinet mitt. En minneverdig sistekamp mener jeg. :)

Endret av Jables
Lenke til kommentar

Spilte 11'er mot Steinkjer, var siste seriekamp, laget som vant rykket opp til den divisjonen over, husker ikke, tror vi spilte 2 eller 3 divisjon junior, var 2-2, midt i andre omgang.

Jeg sto ca 10 meter unna målet, fikk ballen i foten fra høyre side, klinka til, skyddet for i tverligger, så bakhodet til keeper og i mål. er vell et av mine artigste/deiligste mål, like vell tapte vi 3-4 :/

Lenke til kommentar

Skapte et fint minne idag. Spilte ving, men gikk ned til bekken så keapern kunne kaste ut til meg. Med en gang jeg vender opp kommer det en spiss opp i press mot meg men drar en tunnel på han og får tilbake ballen. Setter da fart på høyre sia hvor jeg tislutt ender med å ha løpt ifra 3-4 stykker før jeg skjærer inn ved femmern til motstander laget, spiller u 45, og vi skårer:P

Chillleeeeeeeeern =D

Lenke til kommentar

Dette var mer utrolig god lagånd etter tent gnist, men det var vel et mirakel at jeg scorte da. :p

Spilte 11er kamp mot et ganske godt lag. De scorte 3 mål i første omgang, og vi gikk i garderoben med 3 mål mot oss. 3 mål! Akkurat som Liverpool mot Milan i CL-finalen den gangen. I likhet med Liverpool klarte vi å utligne. Jeg scoret det første målet vårt, og det tenkte gnisten i laget, som jeg snakket om tidligere. Det var helt sykt å se på lagkameratene mine, en gjeng med 15åringer som ikke hadde selvtillit igjen etter første omgang. Vel, vi så håpet, og presset på som vi aldri hadde gjort før. Et mål til ble scort, også scorte jeg igjen, utligningsmålet. Vi ville ikke gi oss med 3 - 3, så vi fortsatte presset. Vi kontret, jeg fikk ballen og var alene med keeper.. nesten. En forsvarer stod igjen, og jeg sendte ballen over han og til kompisen min som scorte. 4 - 3 ledet vi nå. Helt på slutten scorte jeg igjen, og den kampen vant vi 5 - 3. 5 - 0 egentlig, hvis du ser vekk fra første omgang. :p

Mirakelet var at vi kom tilbake så sterkt, med sånn agressivitet og vilje at jeg kaller det et mirakel. Å vite at jeg tenkte gløden og fikk motet tilbake i kompisene mine gjør det enda bedre. Min beste kamp, og lagets beste kamp noensinne, vil alltids husken den. :)

Lenke til kommentar

Min beste fotball opplevelse må være på Norway Cup i fjor sommer.(7'er)

Det er 0-0 etter pause vi må vinne for å gå videre, og jeg spiller spiss noe som jeg ikke pleier å gjøre, er liksom best i forsvar men må spille spis for ingen andre kan, spiss for første gang kan ikke håpe på noe da. Vi før hjørnespark ballen kommer mot meg og jeg hopper opp og heder rett i mål :D

Like etter på før vi et innkast og tipp hvem som scorer på hode da, jo det er meg.

Aldri spilt spiss og to mål på en kamp :love: Like etterpå scorer de et og vi vinner 2-1.

Vi kom videre til 16'delsfinalen der vi blir slott 5-1. Vi scorte et mål for de jeg skada keeperen(satte kne'et i hode på en :innocent: ), slik at di måtte bytte og på hjørnespark hopper jeg opp i hendene slik at ikke keeper klare å holde ballen og den detter rolig ned i mål :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...