Gå til innhold

Bare deler min glede med dere :-)

evgeny

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men du? Har du huska vifte til CPUen? Eller er det jeg som har blingsa...

Kjipern å få alt det der og så ha glemt en liten ting. Gratz også forresten!

*Tronaldo*

8533874[/snapback]

Ja det er boxed cpu med vifte :-=)

Lenke til kommentar
Ikke at jeg er noen ekspert, men er ikke en 500 W PSU litt i det minste laget for det skjermkortet?

Jeg har selv lillebroren med 320 mb ram, og det får min 550 watter til å jobbe på høygir.

8533873[/snapback]

450W er det som kreves for å kjøre det kortet. dessutten har jeg bare en disk i pc'n og et lydkort bare. Og denne MIST psu'n er visst veldig bra på å gi stabile høye spenninger

Lenke til kommentar
Ja - det var det jeg mente. Den du har linka til i prisguiden er OEM, ikke boxed. "Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz LGA 775 4MB, OEM uten Vifte"

8533900[/snapback]

Ok, da er linken feil. Kjøpte boxed seff. Nå blir det bf2 i 150fps i highest graphics settings WOOO HOOOOOO

Lenke til kommentar

Bra - ingenting er så kjipt som å få nytt utstyr, pakke det opp, sikle og deretter innse at du mangler en kritisk del. I tillegg virker det som om slike ting alltid skjer på en fredags kveld...

Fikk lyst på nytt utstyr selv jeg nå. Argh...

Lenke til kommentar
Og sparkle traileren har visstnok veltet så han vil få tilbud om et MSI kort  til en høyere verdi :D

Kjempebutikk! /sarkasme

8534926[/snapback]

ROOOFL. for min del er det bedre siden jeg får et dyrer kort fra et kjent merke til uendret pris. det forstår vel alle :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...