Gå til innhold

Vits i å kjøpe X5?


Anbefalte innlegg

Jeg har lenge ventet på en ny mp3-spiller med trøkk i. Den må kunne handle alle lydformater, spesielt de med "høykvalitetslyd". Kjøpte Zen Vision M 60GB i høst, men likte den ikke på grunn av

 

1: Liten kontroll over filorganisering(liker å bla i mine egne mapper)

2: Litt for tykk(en anelse mindre ville være fint)

3: Kunne ikke hanskes med en del musikk jeg har i flac og ogg vorbis format

 

Dessuten ble den stjålet.

 

Jeg har lenge vært interessert i iaudio cowon x5 60GB, men den har jo vært ute på markedet siden 2005, og jeg venter litt på en herlig oppfølger med større batteri- og lagringskapasitet(reiser en del og trenger minimum 60GB). Liker for øvrig robustheten og designet til x5, men synes en 3000 er litt vel mye for en spiller som kanskje blir oppgradert snart.

 

Hva tror dere?

 

Takker for tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som Cowon satser på spillere med videofunksjonalitet som A3 og Q5. Men de burde absolutt satset på en oppgradering av X5, som til tross for noen svakheter har hatt stor suksess.

Hør med ABTECH AB i Sverige som er generalagent for Cowon i Norden, om de vet om en kommende X5 erstatter. (Må registrere deg for å sende melding)

www.your-store.se

 

Har ikke hørt om andre spillere som kan dekke dine behov, men det kan jo dukke opp.

Lenke til kommentar

Får visst svare på eget innlegg! Takk for tips Vostok!

ABTech forteller følgende:

 

Vi hoppas på en ersättare men det kommer dröja c:a 3 månader.

 

hvilket i praksis betyr for meg en uendelig sommer uten muligheter for bruk og lek med musikk. :cry::cry:

 

IKKE AKTUELT! :nei::nei::nei:

 

X5 er bestilt! :dribble::dribble:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...