Nicolasn Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Jeg har ofte sett i filmer at de har brukt denne videoeffekten, og jeg er ikke helt sikker på hvordan man skaper denne effekten. Men den fungerer i hvertfall på denne måten; En fiktiv person sett forfra, beveger seg mot høyre, og du ser en skygge som følger denne personen. Så stopper personen, å beveger seg mot venstre, da føger denne skyggen helt til personen stopper. (Med skygge, mener jeg at det er den samme personen som gjør det samme men bare 1 sek saktere en den andre) Hvis det er noen som har sett Filmen "Fist of Fury" kan du se at BL har den samme effekten. I Ippo filmene brukes den samme effekten, (se bildet) Problemet er at jeg ikke helt sikkert vet hvordan jeg kan lage den effekten. Satt i 4 timer igår og prøvde å tenke på hvodan jeg skulel klippe og lime for å få det til. Det eneste jeg klarer, er begynnelsen, men fortsettelsen går rett i dass, noen som kan komme med tips eller internettsider? Endret 8. mai 2007 av Nicolasn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå