Christian_ Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei Sitter på en skolepc, hvor jeg har installert opera på mitt "område". Altså at alle elever har sitt egen område som følger med dem uansett hvilken data som jeg logger meg på. Men jeg ønsker å installere flash. Men Jeg får beskjed om at jeg må ha administratorrettigheter for å installere. Jegtror det er fordi jeg ikke har rettigheter til å endre på C disken. Jeg ønsker derfor å installere flash på H disken slik at jeg får med meg flash på alle PCene. Hvordan kan jeg gjøre det? Mvh Christian Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Du kan prøve å flytte over filene fra plugin mappen til Opera hjemme, til skolen. Trykk på Tools -> Advanced -> Plug-ins for å se hvilke filer du trenger og hvor de ligger. Hvis det ikke funker kan du prøve opera-usb, der følger det med flash. Det trengs ikke å installeres heller. Last ned fra opera-usb.com. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Hm, lå ikke noe flsh med opera usb? Noe jeg må gjøre i instillinger eller noe for at det skal fungere? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Det var rart. Trodde det fulgte med. Jeg har ikke noen PC uten flash så jeg kan teste nå. Øverst til venstre for adresselinjen skal det være to røde eller grønne prikker, som er flash og grafikk blokker. Skjekk om de er på eller av. Begge skal være røde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå