Gjest litt frustrert Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Eller det at dama rett og slett er stor? Sjekk ut hva referansen hennes er, altså hvor mange fingre du får inn.. Kanskje det kan si deg noe? 8540854[/snapback] det har fint lite med det å gjøre egentlig.. 8549556[/snapback] Så må du vite mål på mine fingre da? Hun har blitt fortalt tideligere partnere at hun kan være trang, så.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Er ikke helt OT. Det som mentes var vel at mye av det ligger i det psykiske? 8552080[/snapback] det pleier å være en av grunnene ja... Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Er ikke helt OT. Det som mentes var vel at mye av det ligger i det psykiske? 8552080[/snapback] Bingo! (men leste et sted at det største og mest betydningsfulle erogene organet ligger mellom ørene. det høres jo utrolig poetisk ut. var bare nødt til å poste det!) det er jo forresten en tråd om dirty-talk under sex på dette forumboardet et sted.. du kan jo prøve det og se om det gir deg større lyst til å ejakulere.. kanskje, hvem vet? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg håper inderlig at du kødder nå... Så du ikke ironien?8552710[/snapback] Ah, sorry, er ikke vant med at folk ikke har så lite mellom ørene Ja, også det faktum at du skrev "dontgetit" i innlegget (riktinok med kolon foran og bak, men) 8552751[/snapback] Det er bare å roe ned på runkingen så går det lett (ere) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Dette er veldig off topic egentlig, men siden du (trådstarter) er bare gjest, så får jeg ikke sendt PM og er nødt til å poste her. Håper det går greit for moderatorene. Problemet mitt er da motsatt av deg og lurte på om du kunne gi tips for å holde ut lenger, siden det virker som du har en del erfaring fra det før. Synd at du bare er gjest, ville jo helst ta dette opp via PM. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 det pleier i bunn og grunn å være av mange av de samme årsakene som det trådstarter skriver om. jeg tillater meg å sitere noe her: Om din for tidlige utløsning. (Kalles ejaculatio precox, hvis du søker på nettet)Du sier at du tilbyr samleier "på hele 5 sekunder" og deretter på 10 og 30. Ikke det at jeg ikke ser problemet ditt, og det skal jeg komme tilbake til, men det er nå ihvertfall ikke mange menn som er multiorgastiske og kan gjennomføre flere samleier etter hverandre, så der har du virkelig noe som de fleste andre ikke har ! Kan du i tillegg ta vare på denne evnen, og så få gjort noe med det at du "kommer" for tidlig, så har du virkelig gjort det Og hva gjør man så for å løse et slikt problem ? Jo, trening. Såkalt start-stopp-teknikk. Det man har forsøkt av medisiner, f.eks. antidepressiva, har vanligvis liten effekt. Treningen derimot, kan være riktig effektiv, men da bør du nok ta det nokså seriøst og faktisk trene dette opp over en del tid, og kanskje og antageligvis merke at du får mer og mer kontroll over det, slik at du holder lenger. I start-stopp teknikken skal man stimuleres seksuelt, enten med partner eller gjerne med onani, for da har du mer kontroll, inntil det nesten går for deg. Man skal komme så nær som mulig, uten at en får orgasme, og så slutte AKKURAT der, og ta en kort pause til en merker at en har kontrollen og ikke får orgasme, og så begynne "på`n igjen", og gjenta samme runden. Gjerne flere ganger i samme "treningsøkt". Med slike øvelser, over tid, vil du få mer og mer kontroll over den fine balansegangen mellom å holde igjen og å "komme", og det er jo denne kontrollen man da bruker når en vil ha et samleie til å vare lenger. Svært mange har hatt stor nytte av denne øvelsen, som er det mest effektive tiltaket mot slike problemer, så det synes jeg du også skal teste ut. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Takk skal du ha Ilpostino! Skal sette i gang med det Nå kan dere fortsette on-topic. Endret 7. mai 2007 av myst84 Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Om din for tidlige utløsning. (Kalles ejaculatio precox, hvis du søker på nettet)...men det er nå ihvertfall ikke mange menn som er multiorgastiske og kan gjennomføre flere samleier etter hverandre, så der har du virkelig noe som de fleste andre ikke har !.. Sry at eg går litt offtopic her, men eg klarar å gjennomføre samleie mange gonger etter kvarandre.. Har hendt eg har "komt" 3-4 gonger på nokon timar liksom.. Er dette då unormalt?! =o Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Om din for tidlige utløsning. (Kalles ejaculatio precox, hvis du søker på nettet)...men det er nå ihvertfall ikke mange menn som er multiorgastiske og kan gjennomføre flere samleier etter hverandre, så der har du virkelig noe som de fleste andre ikke har !.. Sry at eg går litt offtopic her, men eg klarar å gjennomføre samleie mange gonger etter kvarandre.. Har hendt eg har "komt" 3-4 gonger på nokon timar liksom.. Er dette då unormalt?! =o 8556658[/snapback] Nope... Jeg kan komme når jeg vil... Lenke til kommentar
Gjest Litt frustrert Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 det pleier i bunn og grunn å være av mange av de samme årsakene som det trådstarter skriver om. jeg tillater meg å sitere noe her: Om din for tidlige utløsning. (Kalles ejaculatio precox, hvis du søker på nettet)Du sier at du tilbyr samleier "på hele 5 sekunder" og deretter på 10 og 30. Ikke det at jeg ikke ser problemet ditt, og det skal jeg komme tilbake til, men det er nå ihvertfall ikke mange menn som er multiorgastiske og kan gjennomføre flere samleier etter hverandre, så der har du virkelig noe som de fleste andre ikke har ! Kan du i tillegg ta vare på denne evnen, og så få gjort noe med det at du "kommer" for tidlig, så har du virkelig gjort det Og hva gjør man så for å løse et slikt problem ? Jo, trening. Såkalt start-stopp-teknikk. Det man har forsøkt av medisiner, f.eks. antidepressiva, har vanligvis liten effekt. Treningen derimot, kan være riktig effektiv, men da bør du nok ta det nokså seriøst og faktisk trene dette opp over en del tid, og kanskje og antageligvis merke at du får mer og mer kontroll over det, slik at du holder lenger. I start-stopp teknikken skal man stimuleres seksuelt, enten med partner eller gjerne med onani, for da har du mer kontroll, inntil det nesten går for deg. Man skal komme så nær som mulig, uten at en får orgasme, og så slutte AKKURAT der, og ta en kort pause til en merker at en har kontrollen og ikke får orgasme, og så begynne "på`n igjen", og gjenta samme runden. Gjerne flere ganger i samme "treningsøkt". Med slike øvelser, over tid, vil du få mer og mer kontroll over den fine balansegangen mellom å holde igjen og å "komme", og det er jo denne kontrollen man da bruker når en vil ha et samleie til å vare lenger. Svært mange har hatt stor nytte av denne øvelsen, som er det mest effektive tiltaket mot slike problemer, så det synes jeg du også skal teste ut. 8556547[/snapback] Jeg ville heller ha kommt for tidelig en det problemet jeg har Så til dere som ikke har hatt sammleie enda ikke følg de rådene som står over før dere har prøvd sammleie første gang. Jeg kan si jeg har faktisk gjort det som står over tideligere. For jeg var redd for at den gang jeg hadde sex første gang ville gå for fort. (altså ikke over lang tid, men det var vel på den tiden det begynnte å gå lenger tid før jeg kom "solo" etter å ha testa den metoden over) Mitt problem er muligens også sammensatt av hva flere av tingene som skrives her. Jeg skal jobbe med det og vil komme tilbake til hvordan det går, det kunne være greit for eventuelle andre som er i samme situasjon, for selv finner jeg ikke noe eksakt svar når jeg søker på nettet om hvordan det har gått med dem personene frem i tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå