KAFFEjon Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Noen som vet hva som menes med det? Får den meldingen når jeg skal hente mail, internett osv. Bare plutselig skjedde tror jeg, kan ikke huske å ha gjort noe endringer. KAFFEjoN Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kona har en mobil som dette har skjedd på et tre ganger i løpet av et år. Første gangen prøvde jeg "alt mulig", til og med ta frem igjen fabrikkinnstillingene (som naturligvis medførte masse styr med profiler, ringetoner, etc.). Andre og tredje gangen slo jeg bare av og på mobilen så fungerte det igjen. Anbefaler absolutt å prøve "metode 2" først. Lenke til kommentar
KAFFEjon Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Hehe, metode nummer 2 fungerte ikke. Har foresten en Nokia N73, noe annet jeg kan prøve før jeg gjør om alt? KAFFEjoN Lenke til kommentar
KAFFEjon Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Mye hjelp å få her.. utrolig Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Litt vanskelig å gi god hjelp på dette, tror jeg. Det er massevis av menyer å bla i på disse mobilene. Det er fort gjort å rote det til. Personlig ville jeg nok tatt backup og prøvd metode 1; fabrikkinnstillinger. Det er jo ikke SÅ mye arbeid å rette opp gjen det som endrer seg... Lykke til! Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hva med å prøve "Metode 0"; legge inn Internettinnstillingene på nytt. Prøv valgfritt trinn 2 Bestill avanserte innstillinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå