ve_gard Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har noen der ute fått til å sette det opp til å fungere med Vista? mvh Vegard som sliter... Lenke til kommentar
ikjell Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Har noen der ute fått til å sette det opp til å fungere med Vista? mvh Vegard som sliter... 8532975[/snapback] Samme problem her - får det ikke til å fungere i Vista. Om noen har fått det til, setter jeg veldig pris på tips om hvordan. Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Har noen der ute fått til å sette det opp til å fungere med Vista? mvh Vegard som sliter... 8532975[/snapback] Samme problem her - får det ikke til å fungere i Vista. Om noen har fått det til, setter jeg veldig pris på tips om hvordan. 8752811[/snapback] ...får snart abstinenser...må kjøpe nytt kort snart nå ;p Lenke til kommentar
KnightFal Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Har noen der ute fått til å sette det opp til å fungere med Vista? mvh Vegard som sliter... 8532975[/snapback] Samme problem her - får det ikke til å fungere i Vista. Om noen har fått det til, setter jeg veldig pris på tips om hvordan. 8752811[/snapback] ...får snart abstinenser...må kjøpe nytt kort snart nå ;p 8784559[/snapback] Hei. Er det 40i el 50i kortet du har? Isåfall så kan du bruke følgende for Vista : http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/P...?mode=documents Mvh Kenneth Pinnacle Systems Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå