Gå til innhold

Finnes det ratt som passer både PS3 og Xbox 360?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke som støttes fullt ut såvidt jeg vet. Slik det ligger an nå er det vel Microsofts offisielle ratt som er tingen til Xbox 360 og Logitechs G25 til Playstation/PC. Sistenevnte vinner vel på alle felter bortsett fra prisen, som er en del stivere. Personlig holder det i lange baner med førstenevnte for min del, men hadde jeg spilt mye bilspill på PS3/PC er det vel liten tvil om at G25 hadde vært å foretrekke.

Lenke til kommentar

Må jo nesten innrømme at det trådløse rattet til Xbox 360 frister en del. Og så får jeg kanskje heller vente til et slags trådløst ratt kommer til PS3 en gang.

 

Hvordan er det microsoft rattet? Regner med det drives av de vanlige batteripakkene som andre 360 kontrollere bruker? Er pedalene også helt trådløse, eller er de forbundet til selve rattet med kabel?

Lenke til kommentar

Pedalene er koblet til selve rattet via kabel ja. Drives av vanlige batteripakker, men så lenge force feedback er koblet til(må koble rattet i stikkontakten for å få force feedback), trengs det ikke batteri for å drifte rattet.

 

Rattet er forøvrig veldig kurant, og er definitivt verdt pengene. Holder mer enn lenge nok til de av oss som kun vil ha et kvalitetsratt og ikke er avhengig av den totale kjørefølelsen G25 muligens kan tilby.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...