hagfors Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Lurer bare på om det finnes et ratt som passer til begge konsollene. Har så masse ting over alt, vil helst slippe å måtte ha mer enn ett ratt hvis jeg kan. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Ikke som støttes fullt ut såvidt jeg vet. Slik det ligger an nå er det vel Microsofts offisielle ratt som er tingen til Xbox 360 og Logitechs G25 til Playstation/PC. Sistenevnte vinner vel på alle felter bortsett fra prisen, som er en del stivere. Personlig holder det i lange baner med førstenevnte for min del, men hadde jeg spilt mye bilspill på PS3/PC er det vel liten tvil om at G25 hadde vært å foretrekke. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Må jo nesten innrømme at det trådløse rattet til Xbox 360 frister en del. Og så får jeg kanskje heller vente til et slags trådløst ratt kommer til PS3 en gang. Hvordan er det microsoft rattet? Regner med det drives av de vanlige batteripakkene som andre 360 kontrollere bruker? Er pedalene også helt trådløse, eller er de forbundet til selve rattet med kabel? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Håper det kommer ett slik ratt, jeg skal ha begge konsoller, men har ikke lyst å kjøpe ett ratt 2 ganger. Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Pedalene er koblet til selve rattet via kabel ja. Drives av vanlige batteripakker, men så lenge force feedback er koblet til(må koble rattet i stikkontakten for å få force feedback), trengs det ikke batteri for å drifte rattet. Rattet er forøvrig veldig kurant, og er definitivt verdt pengene. Holder mer enn lenge nok til de av oss som kun vil ha et kvalitetsratt og ikke er avhengig av den totale kjørefølelsen G25 muligens kan tilby. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Akkurat det med G25 støtte diskuterer Forza 2 developerne med Logitech atm. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Akkurat det med G25 støtte diskuterer Forza 2 developerne med Logitech atm. 8557589[/snapback] Ber til gud om at de kommer til enighet! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Tror nok at du kan regne med at de fleste seriøse spillutviklere vil lisensere de mest populære rattene til logitech. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå