Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger råd/hjelp ang. denne jenta!

Gjest Gjest_Forvirret_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Forvirret_*

Hey

Skal prøve å forklare så godt jeg kan, denne jenta og jeg begynte å være på "dealer'n" gjennom jobben, siden det er der vi ble kjent. Vi har det utrolig koselig sammen, men hun virker veldig usikker ang. det hele med å bli sammen, siden hun er ganske glad i singlelivet sier hun. Samtidig ville hun ha en "restart" på det som jeg har vanskelig for engang kalle et forhold. Vi har rota sammen på en fest til å begynne med (vi dro ut på byen sammen), og vi har så kyssa og kosa i lag ved flere anledninger. Likevel skjønner jeg meg ikke på henne, for hun liker meg osv. men hun er utrolig passiv, jeg sier ikke at hun ikke tar initiativ til ting, men hun sier utrolig lite ang. om hun liker meg, altså ikke et jævla pip angående noe som har hvertfall _litt_ med følelser å gjøre.

Det hele gjør meg ganske så frustrert til tider, det eneste jeg har sagt til henne er at jeg syns at hun er ei fantastisk jente og at jeg liker henne. Det holder egentlig, vil ikke virke altfor interessert. Hun er ganske rolig jente, men er ganske sosial med folk som hun blir kjent med. Hun liker meg, det vet jeg, men det hele er litt på tryne. Vi kan f.eks sitte i sofaen og se en film, i det ene øyeblikket ligger vi sammen og koser og holder rundt hverandre og i det andre sitter vi bare tett inntil hverandre på en måte. Altså det veksler fra kosete til litt kald tilstand.

Jeg vet ikke hva jeg bør gjøre egentlig, det hele har pågått i noen måneder (vi har ikke møttes utenfor jobben så ofte) jeg har også hinta og sagt at jeg kommer aldri til å stresse henne ang noe osv. Men samtidig blir jeg helt gærn fordi det er ALLTID jeg som må nærmest "si ifra" at ja, nå skal vi kysse. Det er ALLTID meg som begynner med å være kosete osv. Jeg blir nesten litt deppa pga det hele. Det kommer som sagt ikke et eneste ord fra henne hva som gjelder meg og henne, hun bare sitter der og sier ingenting. Hun er forresten ikke vært i noe fast forhold på flere år, vi begge er 20.

Jada... kunne skrevet en gode 10 sider om det her, men la oss nå stoppe her, jeg håper noen kan gi meg litt skikkelig feedback på det hele, fordi dette begynner å gå innpå meg big time.

=======

EXTRA: Jeg vet det hele med å "ikke virk for interessert" osv. Vær laidback. Jeg er det, men samtidig er hun så jævlig passiv at NOE må bli sagt av meg, hvertfall _litt_.

=======

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke hva jeg bør gjøre egentlig, det hele har pågått i noen måneder (vi har ikke møttes utenfor jobben så ofte) jeg har også hinta og sagt at jeg kommer aldri til å stresse henne ang noe osv.

8532688[/snapback]

Hvis det ikke hjelper å hinte, så må du si litt klarere ifra. Det er ikke alle som tar hint. Det kan også hende ho bare er j****** sjenert.

Jeg tror uansett du rett og slett må ta en prat med henne. Hvis det er sånn at dere har drevet på sånn i noen mnd. så bør begge to ha litt peiling på hva dere vil med "forholdet".

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Og da var det meg igjen med en liten oppdatering, hun var hos meg sist og når jeg sa at jeg bruker å tenke på henne en del før hun skulle dra hjem, så endte samtalen med at vi kyssa litt, jeg måtte ta initiativ til det som vanlig.

Noen som har noen gode råd til hva jeg burde gjøre utover? Skal jeg bare virke fullstendig laidback ang det hele? Er jeg for frampå med henne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...