Gå til innhold

Er dette noe prosjektor å satse på?

Anbefalte innlegg

Sanyo plcxu73 er navnet på prosjektoren.

Det er en som vil betale med prosjektor ved nevnte navn.

Et kjapt søk på google ga meg en del bilder, men lite informasjon

Fant den ikke på hw.no er dette bare en som har kjøpt noe ubrukelig i det store utland, eller er dette noe å bite fatt i?

Prosjektoren skal ha blitt kjørt i 200timer. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vanskelig å gi det et svar uten å vite hvor mye penger det er snakk om og hva du skal bruke den til, men jeg kan jo si at dette er en typisk presentasjonsprojektor med høy lysstyrke (for høy til typisk hjemmekinobruk), 4:3-oppløsning og relativt dårlig kontrast, og den er sannsynligvis lite egnet til hjemmekino. Den har ikke lens shift, så husk å sjekke om den passer i rommet ditt (plasseringshøyde) hvis du går for den. Sjekk i samme slengen kasteavstanden. Dette må sjekkes på alle projektorer før kjøp, men med lens shift (forskyving av linsen for å flytte bilde opp, ned og/eller sidelengs) blir projektoren mer fleksibel med plassering kontra en projektor med fast offset.

Personlig ville jeg styrt unna projektoren med mindre det var snakk om en veldig billig penge.

Lenke til kommentar

Til den prisen hadde det vært helt uaktuelt for mitt vedkommende i hvert fall. Hvis det hadde vært snakk om et par tusen hadde det nok vært mer aktuelt. Husk at du får gode hjemmekinoprojektorer som f.eks. BenQ PE7700 til rundt 7000 nå, så da bør bruktprisen på en projektor som dette være betraktelig lavere for at den skal være attraktiv til hjemmekinobruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...