kallli Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Hei, lurer på om jeg kan ta mopedlappen selv om jeg ikke har hatt oppkjøring..jeg er ferdig med traffikalt grunnkurs og har fått bevis for det. Tar moped-lappen og grunnkurs på skolen. Jeg har ikke kjørt. hørt at man ikke trenger det? kan jeg bare dra til trafikkstasjonen og ta lappen?...er 16 og søknaden for og ta lappen er godkjent.. takker for alle svar Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nei du kan ikke ta teorien før du har fullført trafikkjøringen. Du må ha med et bevis til biltilsynet om bestått trafikkjøring og først da kan du ta teoriprøven. Case closed. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Når du har fullført all opplæring ifra kjøreskole og fylt 16 år. Da kan du ta teori prøven på biltilsynet. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hva mener du egentlig med oppkjøring? Det er jo ikke noe oppkjøring på moped, det er jo derfor man ikke kan ta teoriprøva før man har fylt 16. Og den kan du ikke ta før du har gjennomgått det obligatoriske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå