Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

folk som poster her, er jo aldri innom 4chan engang, de bare poster fra reddit og artige.no og tror det er 4chan..

 

Joda!

 

Dette skjer dit og ofte. Og helst altfor ofte, nå for tiden.

 

Vi har snowdogs humortråd for vanlige humorbilder. Om ikke dette blir respektert i forumet så revurderer vi situasjonen på nytt.

 

Admin. :)

Lenke til kommentar

Jeg har en sterk følelse av at ingen her inne vet hva for en tråd dette er? Den kalles for 4chan-tråden, men du kan ikke poste ordentlig 4chan-humor her pga. rettningslinjer, bilder med typisk artige-humor skal være i artige.no-tråden, mens generelle morsomme bilder skal være i Snowdogs tråd.

 

Så... hva foregår i denne tråden, da?

Lenke til kommentar

Vel, dette er ikke din tråd. Hvis du vil ha rendyrket 4chan-humor, hvorfor ikke prøve 4chan?

 

Såvidt greit argument, hvorfor bare være copycat hele tiden?

 

ps. personlig syns jeg hele 4-shitten har utgått på dato, er ikke det samme som den var tidligere.

Hvem sa noe om å være copycat?

 

(jada, er ganske så copycat jeg..)

 

Men hvorfor ikke finne på noe morsomt, annet enn dårlige bilder(når det først er OC)?

 

Skal man trolle, kan man i allefall gjøre det ordentlig.

 

For å bruke et meme:

 

0auwT.jpg

Lenke til kommentar

Men hvorfor ikke finne på noe morsomt, annet enn dårlige bilder(når det først er OC)?

 

Skal man trolle, kan man i allefall gjøre det ordentlig.

 

Hvis man er irritert over noens trolling, høres det ut som god trolling for i mine ører.

Du er døv.

 

(hvem sa jeg ikke trollet?

 

 

 

vkn7L.jpg

 

 

 

 

 

Ang hele tråden:

1uvFw.jpg

 

inb4 troll-line, trollface etc.

Lenke til kommentar

Men hvorfor ikke finne på noe morsomt, annet enn dårlige bilder(når det først er OC)?

 

Skal man trolle, kan man i allefall gjøre det ordentlig.

 

Hvis man er irritert over noens trolling, høres det ut som god suksessfull trolling for i mine ører.

Forskjell på å bli trollet av en person fordi h*n oppfører seg retarded, eller fordi h*n poster noe som er retarded.

I denne trådens tilfelle er det gjerne det første som skjer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Føler ltit av poenget med denne tråden er et lite firsted på forumet. Ikke nødvendigvis fra de offesielle reglene, men man kan spille litt mer på strengene til hverandre.

 

Legge inn bilder som er litt på kanten, og som kulle gått i snøhunden. Men er litt på kanten

 

Her inne blir også endel videoer lagt ut. Så dette er mer en "søppel"-humor tråd. Bilder, snakk og video. Er også en god del nynorske ting her. Så alt som er vvanskelig å plassere noensteder havner her.

 

Og da passer jo navnet 4chan-tråden bra, da det er internetts store toalett.

 

Litt originalt innhold er her også av og til, og mye reposts.

 

FAqgV.png

 

TnVWq.png

 

10701694.jpg

 

post-106660-0-37378800-1319401582_thumb.jpg

 

ZMycJ.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...