Slimda Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Faen da slimda! Ikke ødelegg morroa! Dette hadde jo potensiale! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) oc, fant ikke noe bedre bilde :< Det burde vel strengt tatt vært "In soviet russia you break car"? Sist jeg sjekket var det oftere at folk døde av å bli påkjørt av en bil, enn at en bil ble ødelagt av å kjøre på et menneske. Tror ikke du helt forstod bildet. Normalt: 'you brake car', Soviet Russia: 'car breaks you' (derav en person som blir påkjørt). Morro når man må ha det inn med teskje.. Endret 11. november 2011 av Occi 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 oc, fant ikke noe bedre bilde :< Det burde vel strengt tatt vært "In soviet russia you break car"? Sist jeg sjekket var det oftere at folk døde av å bli påkjørt av en bil, enn at en bil ble ødelagt av å kjøre på et menneske. Tror ikke du helt forstod bildet. Normalt: 'you break car', Soviet Russia: 'car breaks you' (derav en person som blir påkjørt). Morro når man må ha det inn med teskje.. 4 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 oc, fant ikke noe bedre bilde :< ** Det burde vel strengt tatt vært "In soviet russia you break car"? Sist jeg sjekket var det oftere at folk døde av å bli påkjørt av en bil, enn at en bil ble ødelagt av å kjøre på et menneske. Tror ikke du helt forstod bildet. Normalt: 'you break car', Soviet Russia: 'car breaks you' (derav en person som blir påkjørt). Morro når man må ha det inn med teskje.. Normalt? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Siden vi er inne på dårlig humor og random ting: NSFW: http://www.youtube.com/watch?v=oIMakUvncvs 2 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Var en skrivefeil. Så ja, det er 'you brake car' / 'car breaks you' (de høres like ut). Jepp, tørt. The way I like it :> Inb4 enda mer haters som bare hater og aldri poster noenting. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Se videoen du, Occi. 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 oc, fant ikke noe bedre bilde :< Det burde vel strengt tatt vært "In soviet russia you break car"? Sist jeg sjekket var det oftere at folk døde av å bli påkjørt av en bil, enn at en bil ble ødelagt av å kjøre på et menneske. OCCI FAILS! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 No u. Les hva jeg skreiv du først. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Fuck it, nå er dette en politisk satire-tråd Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Edit: *poff* Endret 11. november 2011 av Bundy 1 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Husker dere når 4chan var svart(i designet)? NO, I DIDN'T THINK SO. Du mener den ene dagen de gjorde hele greia svart? For /b/ har vel aldri hatt svart design over en lengre periode? Med mindre du tenker skins eller noe sånt. De var i hvert fall ikke svarte i 2003. Forresten, som jeg sa tidligere; ro dere ned på kritikken av andre brukere. Jeg kjenner ikke historien her, men brukere har lov til å poste her uansett hvor mye dere liker dem. Endret 11. november 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Du mener den ene dagen de gjorde hele greia svart? For /b/ har vel aldri hatt svart design over en lengre periode? Med mindre du tenker skins eller noe sånt. De var i hvert fall ikke svarte i 2003. Hva tror du? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Ikke vet jeg. Du er tilsynelatende "oldfag'en" her. Edit: Men dersom du mente den ene dagen, så er ikke det akkurat veldig lenge siden. Og når jeg tenker meg om hadde de det kanskje flere ganger? Endret 11. november 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Edit: Men dersom du mente den ene dagen, så er ikke det akkurat veldig lenge siden. Og hva tror du poenget mitt var? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Dersom du faktisk mente at dere har skypet om min aktivitet på denne tråden så er ikke det noe å skryte av, for å si det sånn. 4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 folk som poster her, er jo aldri innom 4chan engang, de bare poster fra reddit og artige.no og tror det er 4chan.. 2 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Edit: Men dersom du mente den ene dagen, så er ikke det akkurat veldig lenge siden. Og hva tror du poenget mitt var? Vel, poenget mitt er at det virker som om du brukte den dagen som målestokk. Husker man den, er man ikke newfag. Og det kan man strengt tatt godt være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå