Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oc, fant ikke noe bedre bilde :<

 

FY1yo.jpg

Det burde vel strengt tatt vært "In soviet russia you break car"?

 

Sist jeg sjekket var det oftere at folk døde av å bli påkjørt av en bil, enn at en bil ble ødelagt av å kjøre på et menneske.

Tror ikke du helt forstod bildet. Normalt: 'you brake car', Soviet Russia: 'car breaks you' (derav en person som blir påkjørt). Morro når man må ha det inn med teskje..

Endret av Occi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

oc, fant ikke noe bedre bilde :<

 

FY1yo.jpg

Det burde vel strengt tatt vært "In soviet russia you break car"?

 

Sist jeg sjekket var det oftere at folk døde av å bli påkjørt av en bil, enn at en bil ble ødelagt av å kjøre på et menneske.

Tror ikke du helt forstod bildet. Normalt: 'you break car', Soviet Russia: 'car breaks you' (derav en person som blir påkjørt). Morro når man må ha det inn med teskje..

 

post-132384-0-00656700-1320968347_thumb.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

oc, fant ikke noe bedre bilde :<

 

**

Det burde vel strengt tatt vært "In soviet russia you break car"?

 

Sist jeg sjekket var det oftere at folk døde av å bli påkjørt av en bil, enn at en bil ble ødelagt av å kjøre på et menneske.

Tror ikke du helt forstod bildet. Normalt: 'you break car', Soviet Russia: 'car breaks you' (derav en person som blir påkjørt). Morro når man må ha det inn med teskje..

 

Normalt?

Lenke til kommentar

Husker dere når 4chan var svart(i designet)?

 

 

NO, I DIDN'T THINK SO.

 

Du mener den ene dagen de gjorde hele greia svart? For /b/ har vel aldri hatt svart design over en lengre periode? Med mindre du tenker skins eller noe sånt. De var i hvert fall ikke svarte i 2003.

 

Forresten, som jeg sa tidligere; ro dere ned på kritikken av andre brukere. Jeg kjenner ikke historien her, men brukere har lov til å poste her uansett hvor mye dere liker dem.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...