Kultom Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Håper det er forsøk på humor når dere sier at å brenne en katt er værre enn å f.eks drepe en unge og pule den eller i det hele tatt voldta en unge. Hva gjør det ene livet mer verdt enn det andre? Så lenge ungen drepes på en mer human måte er vel det bedre om ungen dør av f.eks skudd rett gjennom hodet enn at den stakars katten løper rundt brennende i et minutt før den gir opp/besvimer av smerten. Som andre sier, folk er dritt. Vi er grunnen til så og si alle våre egne problemer her i verden, og vi klarer jaggu å skape problemer for de andre som deler denne kloden med oss. Mord er ikke morsomt, men det blir ikke noe mindre morsomt av at det er mennesker. Endret 9. september 2009 av Kultom Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det er jo for faen ikke bedre at et menneske og tillegg et barn dør framfor et jævla dyr? Det er jo du som er totalt korka! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hva gjør det ene livet mer verdt enn det andre? Så lenge ungen drepes på en mer human måte er vel det bedre om ungen dør av f.eks skudd rett gjennom hodet enn at den stakars katten løper rundt brennende i et minutt før den gir opp/besvimer av smerten. Lulz, nei. Vi er mennesker: Menneskeliv er viktigere for oss. I realiteten er ikke et liv verdt en dritt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Minner om at dette er ein BILDEtråd, ikkje ein diskuter kva eit menneske er verdt-tråden... Kan fort gå litt for off-topic her. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det er jo for faen ikke bedre at et menneske og tillegg et barn dør framfor et jævla dyr? Homo sapiens sapiens er dyr. Vi en aper, vi er primater, vi er pattedyr og vi er flercellede organismer. Men jeg kommer ikke til å bidra i denne diskusjonen, har hatt den for mange ganger og det er helt off topic. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Siste var full av win _O_ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det er jo for faen ikke bedre at et menneske og tillegg et barn dør framfor et jævla dyr? Homo sapiens sapiens er dyr. Vi en aper, vi er primater, vi er pattedyr og vi er flercellede organismer. Men jeg kommer ikke til å bidra i denne diskusjonen, har hatt den for mange ganger og det er helt off topic. Vi er ikke dyr lenger, vi er en egen rase fordi vi styrer verden, hjelper dyrene (noen dreper de også), men vi rett og slett styrer verden, menneskene er OP. Vi kan t.o.m diskutere på internett om vi er dyr eller ikke, kan sauene det? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Faen Kris, jeg kommer ikke på noe som får meg til å ikke bli eid her. Jeg vil gjerne ha link til det forumet hvor disse sauene holder til da. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 De folka som henger der, de skiller seg ut. De er fucked up. De er ikke sauer akkurat (referrer til ordet "saueflokk"); masse folk som følger strømmen. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg vil gjerne ha link til det forumet hvor disse sauene holder til da. Her. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Bææææ bææ (aka "Jeg vil regge meg der")' Men jeg er imponert. Det skal du ha. Endret 9. september 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hehe Noen her inne? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Satan, sprer seg som cancer hele 4chan greia... Jeg har jo vært der i hele sommer, og kommer jo bare fler og flere newfags. http://tinychat.com/4changayfags BTW: Stian... Endret 9. september 2009 av Toast Is Pimp! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 WHAT THE **** AM I LOOKING AT!!?!? Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Oj, har du vært der en hel sommer? Oldfag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå