Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
You have been banned from all boards for the following reason:

 

Your post contained a banned URL.

 

Your ban was filed on October 29th, 2011, and expires on October 30th, 2011, which is 1 day from now.

:roll:

Aldri post linker på 4chan :)

 

Gjør det titt og ofte, aldri vært noe problem. Heller ikke sett andre bli det i tråder jeg har vært.

Lenke til kommentar

Jeg bruker både TPB og ip torrents, noen ganger er det best med bukta, noen ganger ip torrents.

I hvilket tilfelle er TPB bedre enn IPT...?

IPT har ca. alle filmer jeg ser, TVT har ca. alle serier jeg vil se. Begge har scenereleases i HD og full speed (20mbit).

TPB er for folk som ikke kan torrenting :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker både TPB og ip torrents, noen ganger er det best med bukta, noen ganger ip torrents.

I hvilket tilfelle er TPB bedre enn IPT...?

IPT har ca. alle filmer jeg ser, TVT har ca. alle serier jeg vil se. Begge har scenereleases i HD og full speed (20mbit).

TPB er for folk som ikke kan torrenting :(

Jeg opplever iblant at torrents fra IP nekter å laste ned, mens de samme filmene funker fra TPB. Cthulhu (2007), blant annet.

Lenke til kommentar

Jeg bruker både TPB og ip torrents, noen ganger er det best med bukta, noen ganger ip torrents.

I hvilket tilfelle er TPB bedre enn IPT...?

IPT har ca. alle filmer jeg ser, TVT har ca. alle serier jeg vil se. Begge har scenereleases i HD og full speed (20mbit).

TPB er for folk som ikke kan torrenting :(

Jeg opplever iblant at torrents fra IP nekter å laste ned, mens de samme filmene funker fra TPB. Cthulhu (2007), blant annet.

"Nekter å laste ned" var ingen god beskrivelse. Det kan bety at det ikke er (nok) seeds, at det er problemer med nettverket ditt, du har feil instillinger i clienten din (maks connections f. eks eller noe sånt) m.mer. At det er fler seeds på TPB på hender, men det er ikke ofte nok til at man kan si at TPB er bedre enn en hvilken som helst stor priv tracker, særlig pga. den er public (mao. hva du laster ned er public, kan ha keyloggers etc.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...