Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Offenda ja, hvorfor ble du det? :p

 

Ble ikke direkte offended, men det der var bare skikkelig rart, stjele hodeskallen til en død person for så å penetrere den, er bare utrolig rart.

Slå opp offended i encyclopedia dramatica du :innocent:  

 

På noe spesielt? Har vært mye der å :p

Bare søk på offended =)

 

(Bare så det er sagt, et av bildene der fikk meg til å ikke spise resten av dagen eller dagen etter)

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar

Har aldri sett noe til CP, men zippocat er uten tvil det verste jeg har vært borti. Helt uakseptabelt.

 

* Dude1: Hey man, check this out! *sends a picture of a little girl being force fed the chopped up remains of her family after someone murdered them*

* Dude2: That's fucked up, lol.

* Dude1: Yeah, check this out as well. *sends Zippocat*

* Dude2: WHY U SENDING ME DIS SHIT!?!?!?! RAAAAARGH IM GONNA KILL U MOTHAFUCKKER!!!!!!

Endret av Venetar
Lenke til kommentar
Offenda ja, hvorfor ble du det? :p

 

Ble ikke direkte offended, men det der var bare skikkelig rart, stjele hodeskallen til en død person for så å penetrere den, er bare utrolig rart.

Slå opp offended i encyclopedia dramatica du :innocent:  

 

På noe spesielt? Har vært mye der å :p

Bare søk på offended =)

 

(Bare så det er sagt, et av bildene der fikk meg til å ikke spise resten av dagen eller dagen etter)

Har slått opp offended der før.

Lenke til kommentar

Jeg blir ikke dårlig og kaster opp, men så forbanna sint på forpulte menneskeskapninger. På 1700-tallet var det visstnok standard at familier samlet seg i byene og koste seg mens de brente katter levende. Forbi mennesket var jo guds gave til jorden, mens alle andre dyr var som roboter som bare imiterte smerte. Så det er ikke akkurat første gangen, og sikkert sjokkerende normalt at folk finner på slikt. Jeg mener alikevel å ha god grunn til å bli får forbanna. En kule i pannen på alle slike folk, og jeg hadde sovet som en baby etterpå.

Endret av Venetar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...