Venerable Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hahaha! Anon delivers... Det kan ikke bli sagt nok ganger. Virkelig episk. Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Bizarre Online Search Suggestions, for your viewing pleasure. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Hehe, Skull-fucken var rimelig komisk. "Om 500 år, vil hodeskallen din plukkes opp av en turist og brukes som onaneringsverktøy" Endret 9. september 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Offenda ja, hvorfor ble du det? Ble ikke direkte offended, men det der var bare skikkelig rart, stjele hodeskallen til en død person for så å penetrere den, er bare utrolig rart. Slå opp offended i encyclopedia dramatica du Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Offenda ja, hvorfor ble du det? Ble ikke direkte offended, men det der var bare skikkelig rart, stjele hodeskallen til en død person for så å penetrere den, er bare utrolig rart. Slå opp offended i encyclopedia dramatica du På noe spesielt? Har vært mye der å Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Endret 9. september 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Gammel, men akk så genial. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Legend indeed .... Endret 9. september 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Endret 9. september 2009 av Cpt Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Haha. Genialt! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 åhh, den zelda greia var bra! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Skullfuck var ganske messed up ja.. No veit eg i alle fall kvifor folk seier 05/06/07 NEVAR FORGET No har eg virkeleg sett alt... Gore, goatse, scat, beastiality, cp, rule 34 på pokemon(takk for ødeleggelsen av barndomsminna mine, btw)... einaste eg ikkje har sett er 3 guys 1 hammer. Den skal eg ALDRI sjå helder Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Rule34 er interessant. Et innblikk i diverse personers psyke. psyke folk. Endret 9. september 2009 av Slimda Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 åhh, den zelda greia var bra! Indeed. Hahah, the memories. Løp ut og inn av den bygningen hundrevis av ganger Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 haha, farming i Zelda er en klassiker. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Rule34 er interessant. Et innblikk i diverse personers psyke. psyke folk. Oi, gløymte neste FURRY Det er minst like sjukt som rule 34... /b/ har ødelagt meg. Eg sluttar å scrolle for ting eg aldri i livet ville engong sett på før /b/. men Gore held eg meg langt unna. men.. Eg mistenker at til lenger eg er på /b/, til meir blir eg used to it... Det er berre feil, eg skal ikkje takle å sjå bilde av en manns-anal Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 einaste eg ikkje har sett er 3 guys 1 hammer. Den skal eg ALDRI sjå helder LOLZ, den er ikke noe ille da. (hvis du er vandt med det greiene du beskriver.) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Eg har SETT det, men har fortsatt litt imot å sjå bilder som "LMAO" og " I lol'd my face off"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå